תכנית ערב בשיווק וטכנולוגיות - Data Analyst

בית הספר למינהל עסקים
  • אודות ההתמחות

    שולטים בניתוח נתונים Data Analytics

    מהפכת המידע שינתה את פני השיווק העולמי – יותר ויותר חברות מאמצות טכנולוגיות מידע מתקדמות המאפשרות הפקת תובנות מכמויות עתק של נתונים הנאספים במערכות ארגוניות וברשת.
    התפתחויות אילו הופכות את תחומי Big Data ו – Data Analytics למבוקשים ביותר בשוק העבודה בכלל ובתחום השיווק בפרט.

    חברתMcKinsey  , החברה המובילה בעולם בניתוח שוק המשרות העתידי, צופה כי בשנים הקרובות יהיה בארצות הברית לבדה, ביקוש של מיליוני מנהלים שהם  "Data Savvy" - שולטים בניתוח נתונים.

    תכנית לימודי הערב בשיווק וטכנולוגיות -Data Analyst  , מעניקה לבוגריה שליטה בגופי הידע הרלוונטי להתמודדות עם מהפכת המידע, הכרות מעמיקה עם תחום ה- Data Analytics, ושליטה בפלטפורמות שיווק ופרסום מתקדמות כגון Google AdWords ו-Facebook .  
    התכנית משלבת בין התמחות בשיווק פרסום ודיגיטל, לבין התמחות בטכנולוגיות מידע המהוות בסיס למהפכת המידע הדיגיטלית וליצירת הערך העסקי.

    מה ניתן לעשות בסיום התואר?

    בוגרי התכנית ישלטו באיתור והבנה של עקבות דיגיטליות שמשאירים הצרכנים ברחבי הרשת כחלק מאורחות החיים בעולם המודרני, ידעו לחקור את הרגלי הגלישה, הפעילות ברשתות החברתיות, צריכת התוכן, מיקום משתמשי הסלולר ומאפייני הקניות באתרים.
    כל אלו משמשים לצורכי קבלת החלטות איכותיות בזמן אמת עבור מנהלים וארגונים כאחד. ליקוט הנתונים וניתוחם באמצעות כלים טכנולוגיים עכשוויים נמצאים בבסיסה של המהפכה השיווקית המתרחשת בשנים האחרונות ומאפשרים הפקת תובנות שיווקיות, יכולת לזהות קהלים, לאבחן מגמות, למכור מוצרים ולהוות כלי ניהולי משמעותי.

    בוגרי התכנית ישלטו בכלים בתחומים מבוקשים , ביניהם: SQL, BI, Data Mining, Google Analytics, CRM, ניתוח Big Data וניתוח Data מרשתות חברתיות.

    בתום הלימודים, יוכלו בוגרי התכנית להשתלב בתחום מתקדם זה המצוי בקדמת סדר היום הניהולי בארץ ובעולם, בתפקידים המבוקשים של Data Analyst- I Marketing Analyst

    משך התכנית:
    שלוש שנים, 3 סמסטרים בכל שנה (א', ב' וקיץ). הלימודים מתקיימים במהלך אחר צהריים אחד בשבוע וביום שישי. בסיום הלימודים יוענק לבוגרים תואר B.A במנהל עסקים.

    תנאי הרישום:
    בית הספר מציע מגוון מסלולי רישום. כמוסד הרואה את הסטודנט במרכז, אנחנו מתייחסים בעת קבלת ההחלטה בנוסף לציונים, גם לנתונים האישיותיים, פעילות חברתית, תרומה לקהילה ועוד.

    תנאי הרישום הכלליים של בית הספר חלים גם על תכנית זו.

     

    תכנית ערב בשיווק וטכנולוגיות - Data Analyst המכללה למינהל

למה ללמוד אצלנו?

מותאם לסטודנטים המעוניינים לשלב תואר אקדמי לצד קריירה, נלמד 3 שנים (ערב אחד בשבוע + שישי)
מקנה שליטה במערכות וכלים מובילים, ביניהם: SQL ,BI ,Data Mining ,Google Analytics ,CRM אחזור וניתוח Big Data וניתוח Data מרשתות חברתיות.
גוגל פרטנר - הכרות עם הכלים הטכנולוגיים לניהול קמפיין מקוון, כולל אפשרות לקבלת תעודת הסמכה רשמית של גוגל
קשר הדוק עם התעשייה הבא לביטוי במרצים מומחים מהשטח, בהרצאות אורח ובביצוע פרויקטים בשיתוף עם חברות מובילות
בוגרי התכנית יוכלו להשתלב במגוון רחב של תפקידים מבוקשים בתחום ניהול השיווק הדיגיטלי, במשרות דוגמת אנליסט מדיה, אנליסט Big Data, ניהול מדיה חברתית, מנהל שיווק Online

בונים את איש השיווק הבא

תכנית ערב בשיווק וטכנולוגיות- Data Analyst , מעניקה לבוגריה היכרות מעמיקה עם תחום ה-BI וה- Big Data ושליטה בפלטפורמות שיווק ופרסום מתקדמות

לפגישת ייעוץ חינם

40% הנחה

בדמי הרישום

לפגישת ייעוץ חינם