התמחות בתוכן ויצירה

הדרך לחברות המובילות מתחילה במכללה למינהל | יום פתוח | 19.5.17
  • אודות ההתמחות

    תוכן ויצירה במסגרת התואר הראשון בתקשורת
     
    "התוכן הוא מלך"
    מזה כמה שנים אפשר למצוא את המשפט Content is king מוזכר בכתבות, מאמרים ודיונים העוסקים בתקשורת בעידן המדיה הדיגיטלית. "התוכן הוא מלך" הוא הזיקוק הברור ביותר של ההבנה שבעידן של חידושים טכנולוגיים תכופים וטשטוש גבולות בין מסכים (של הסמארטפון, המחשב והטלוויזיה), הדבר שנשאר קבוע בחשיבותו הוא התוכן. 
    במצב עניינים זה, היכולת המרכזית שנדרשת כדי להצליח בעולם המדיה היא היכולת להתאים תכנים להפצה בכל פלטפורמות התקשורת (דפוס, אינטרנט, אודיו ווידאו), במגוון ז'אנרים ולכל סוגי המדיה, כמו גם יכולות עריכה ועיצוב של מוצרי מדיה שונים.
    The ability to adapt content for multimedia dissemination (print, online, audio and audio-visual media) in various genres and for all media types, as well as the editorial design of media products
     
    לדעת לספר סיפור
    במרכזה של כל פעולה תקשורתית בעידן התוכן נמצא סיפור ולכן נדרשת הבנה של מה שמרכיב סיפור טוב, איך מפתחים אותו, איך מייצרים אותו, איך מוכרים אותו. התמחות תוכן ויצירה מכשירה את הסטודנטים לדעת לספר סיפור ולפעול במגוון רחב של טכנולוגיות וז'אנרים ובהם טלוויזיה, עיתונות כתובה, משודרת ומקוונת ועוד. ההתמחות בתוכן ויצירה במסגרת תואר בתקשורת מאפשרת לסטודנטים לרכוש כלים באמצעותם הם מתנסים ומתמקצעים בפלטפורמות שונות ורוכשים מיומנויות מקצועיות מרכזיות ונדרשות בעולם התוכן והיצירה דוגמת תסריטאות, תחקיר, ראיון ועוד.
     
    להיות אנשי תוכן מעולים
    הסדנאות בהתמחות מכשירות את הסטודנטים למגוון רחב של תפקידים – עורכי תוכן, כתבים, תסריטאים, יוצרי סדרות דרמה וקומדיה, סרטים עלילתיים ודוקומנטאריים ועוד, באמצעות יחידות עבודה הכוללות מיומנויות מעשיות שונות וביניהן תחקיר, ראיון, כתיבה לעיתון (כתבת חדשות, כתבת פיצ'ר, כתבת מוסף) ולאינטרנט, תסריט למדיה, תוכן ואסטרטגיה, תוכן לניו מדיה, ועוד.
     
    All around players
    במפגש הקבוע עם המורים והמורות שלהם, שהם היוצרים הגדולים והנחשבים בסוגי היצירה השונים, מיודעים הסטודנטים הלוקחים חלק בהתמחות זו בתוכן במסגרת לימודי התואר הראשון שלהם בתקשורת  עם כל המרכיבים המרכזיים בעולם התוכן המשודר והדיגיטלי. בסיורים ופרויקטים תוך וחוץ בית ספריים הם רוכשים התנסות מקצועית בעולמות המדיה החדשים. 
    בפרויקט הגמר מפתחים הסטודנטים הצעה למוצר תוכן מלא (כמו למשל פיילוט לסדרה דוקו/עלילתית לרשת) אשר תכלול תיק מוצר הכולל את מרכיבי העולם הדיגיטלי ואת כל המוצרים הדיגיטליים המשלימים לרבות תוכן ויזואלי לדיגיטל. 
    הדגש בפרויקטי הגמר הוא על יצירתיות, חדשנות ומקוריות  והוא מהווה כרטיס ביקור עם יציאת הבוגרים לתעשייה. הם יוצאים לשוק העבודה בתעשיית התקשורת עם ידע וכישורים שהופכים אותם למה שמכונה all around players, מוכנים לסביבת העבודה הקריאטיבית ומצוידים בכלי העבודה של אנשי תוכן.

     

    סטודנטים יושבים על מדרגות בכניסה לבניין

למה ללמוד אצלנו?

חשיפת תחום יצירת התוכן על כל שלביו.
סדנה אינטגרטיבית במיומנויות פיתוח תוכן עם אנשי המקצוע מהגדולים בתעשייה להקניית כישורים משלב התחקיר, דרך פיתוח הרעיון ועד להפקה בכל הסוגות הנרטיביות - עיתונאות, דוקמנטארי, עלילתי ומכירתי.
עבודה מול לקוחות לצד בכירי התעשייה בתחרויות יצירה ובהאקתונים ייעודיים.
בניית תיק עבודות הכולל תסריטים, כתבות, סדרות ועוד.

לפגישת ייעוץ חינם

40% הנחה

בדמי הרישום

לפגישת ייעוץ חינם