סטודנטים לתקשורת חזותית במרחב עיצבו חנויות קונספט עבור מותג האופנה המוביל "קסטרו"

סטודנטים מבית הספר לעיצוב במסלול לתקשורת חזותית במרחב, תכננו עיצובים אינטראקטיביים עבור חנות הדגל של מותג האופנה קסטרו, תוך מתן דגש על חוויית קנייה אינטראקטיבית
שיתוף פעולה עם המותג קסטרו בית הספר לעיצוב

במסגרת קורס "חוויית קניות אינטראקטיבית" של המנחה אפרת ידיד בן עזרא, הציעו הסטודנטים קונספטים חדשניים לעיצוב סניף הדגל של מותג האופנה המוביל קסטרו בדיזינגוף סנטר. הסטודנטים נתבקשו לתת דגש מיוחד לחוויית הלקוח, תוך יצירת חלל אינטראקטיבי – כזה המתקשר עם הלקוח גם בדרכים טכנולוגיות ולא קונבנציונאליות.

כ-14 הצעות הוגשו ומתוכן נבחרו על ידי נציגי קסטרו שבעה פרויקטים נבחרים שעלו לוועדת שיפוט. וועדת השיפוט כללה את פרופ' כרמלה יעקבי וולק, דיקאנית ביה"ס לעיצוב; שושי בראלי, ראש החוג לעיצוב פנים; קרן סמברג, יזמית בתחום האחריות החברתית, אילה עפרון, מרצה לעיצוב אופנה.
מלגות בסך 20,000 ש"ח הוענקו ע"י חברת קסטרו לשלוש ההצעות הזוכות:

במקום הראשון זכתה הסטודנטית בר אלכסנדר עם פרויקט "בריזה קייצית" – בר יצרה חוויית קניות בהשראת בריזה קייצית. המוטיב של הרוח בא לידי ביטוי במגוון אופנים, החל מעיצוב חלון ראווה אינטראקטיבי, בו העוברים ושבים מוזמנים לסחרר את פריטי הקולקציה המוצגים, באמצעות נשיפה  לתוך ממשק שבשבת , דרך קפסולות-רוח שמוקמו ברחבי החנות ושגורמות לפריטי הקולקציה שבתוכן להתנופף כמחווה למרילין מונרו ועד המדרגות הנעות בהן מוקם קיר מאווררים בגובה של 5 מ', אשר ייצר אדוות של בריזה להנאת המבקרים בחנות.

במקום השני זכתה הסטודנטית ליאור כהן עם פרויקט "קסטרו אקספרס": כהן תכננה מעבר מיוחד לאורך חלון הראווה, בו מוצגים למכירה כל הפריטים שאינם דורשים שימוש בתא מדידה, כגון תכשיטים, תיקים, הנעלה וכד'. ההצעה כללה קופות דיגיטליות תוך דגש עם חסכון בזמן ובכח אדם.

במקום השלישי זכתה הסטודנטית תמר נימרובסקי עם הפרויקט "קסטרו -וינטר-וודר 'winter weather : ההצעה כוללת קיר עליו יוקרנו צרכנים עם פריט מהחנות, כשלצד הפריט יוקרנו התנאים המתאימים לשימוש בפריט הנבחר (אקלים למשל). לצד קיר זה עיצבה תמר חלון ראווה חורפי ובו ממטרי גשם, אשר מפסיק בהתאם לקהל העובר ושב ברחוב.

לדברי כרמלה יעקבי וולק, דיקאן ביה"ס לעיצוב: "אנחנו מודים לקסטרו על שיתוף הפעולה עמנו. שיתוף הפעולה משתלב עם חזון ביה"ס, הדוגל בשילוב שבין התיאוריה והפרקטיקה. כוחו של פרויקט זה הוא בחיבור בין הסטודנטים לאתגרים האמיתיים העומדים בפני רשת האופנה שהיא מהמובילות בישראל, והוא  מקדם חשיבה יצירתית  ורעיונות חדשניים. הסטודנטים הציגו את השלב הבא של החללים מסחריים, והתוצאות המצוינות יש בהן כדי לאתגר את קסטרו לאמץ חלק מהדברים".

לפגישת ייעוץ חינם

לפגישת ייעוץ חינם

לפגישת ייעוץ חינם

השאר פרטים וקבל 40% הנחה בדמי רישום