דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

"מיקוד ותעדוף הם שני הצדדים של אותו המטבע"

תומר צוקר, ה-Chief Marketing Officer של חברת Kryon, הוא מנטור ותיק. "המנטיז שלי, מהמחזור הראשון והרביעי, הם א.נשים מוכשרים, ערכיים וחכמים ואני רואה זכות גדולה ללוות אותם במסגרת התכנית וגם לאחריה"

תומר צוקר הוא בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ-20 שנה בחברות טכנולוגיות בינלאומיות במגוון תפקידים בתחומי שיווק, מכירות וניהול שותפים עסקיים וטכנולוגיים. תומר הוא בעל תואר מוסמך במנהל עסקים (.M.B.A) בהצטיינות בהתמחות בשיווק, ותואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות בהתמחות בשיווק ובניהול מערכות מידע - שניהם של המכללה למינהל.


כיום מכהן תומר כ-Chief Marketing Officer של חברת Kryon, שנמכרה לאחרונה לחברת Nintex, החברה המובילה בעולם לאוטומציה מבוסס AI של תהליכים עסקיים וארגוניים. בתפקידיו הקודמים הקים והוביל תומר את תחום ה-Partner Marketing של Amazon Web Services בישראל (חטיבת הענן של אמזון), ניהל את הפעילות העסקית של IBM ישראל בתחום הסייבר, הוביל את הפעילות העסקית והשיווקית של מיקרוסופט בתחום הענן והתשתיות הטכנולוגיות ועוד. תומר אף משמש כמרצה בתחומי השיווק, המיתוג וה- Social Selling, הוא מייסד-שותף של קהילת Linkers ב-LinkedIn ומגיש-שותף של הפודקאסט Marke Trip שעוסק בשיווק, אנשים ויזמות.


תומר הוזמן להצטרף לתכנית המנטורינג Forward ב-2019. "הסכמתי ללא היסוס. למכללה יש אצלי מקום חם בלב ואני תמיד שמח לשתף פעולה", הוא מספר, "המחזור הראשון היה מיוחד בשל הראשוניות והשותפות בעיצוב התכנית, אבל לא רק בגלל סיבה זו - מספר חודשים לאחר התנעת התכנית נכנסה לחיינו הקורונה שגרמה לכולנו לגלות גמישות יוצאת דופן, כולל בתהליכי המנטורינג. החוויה היתה מעצימה ומקסימה וקבוצת המנטורים נשארה מחוברת עד היום, בקשרים חבריים ומקצועיים - זכיתי!".


לדבריו, כשנפתח המחזור הנוכחי (הרביעי), ההחלטה להצטרף שוב כמנטור היתה קלה במיוחד. "פגשתי קבוצת מנטורים איכותית במיוחד, מקצועית עם נתינה אין-סופית ורצון אמיתי לקדם את המנטיז המקסימים. שני המנטיז שלי, מהמחזור הראשון והרביעי, הם א.נשים מוכשרים, ערכיים וחכמים ואני רואה זכות גדולה ללוות אותם במסגרת התכנית וגם לאחריה".


מה העצה הטובה ביותר שקיבלת במהלך הקריירה שלך?

"בתחילת דרכי כמנהל שיווק, קיבלתי טיפ שמלווה אותי עד היום - הזמן שלנו יקר. פעולות שהן לא בליבת העשייה או ההתמחות שלנו, מומלץ להעביר למיקור-חוץ וכך להתמקד בפעילויות שיניבו את הערך המוסף המשמעותי ביותר. מיקוד ותעדוף הם שני הצדדים של אותו המטבע".

מה עוזר לך בחיים להיות גרסה טובה יותר של עצמך?

"עברתי דרך מקצועית ואישית ארוכה ומפותלת. החיבור לערכים שלי, לבסיס שלי ולמשפחה שלי הוא המצפן שעוזר לי להוציא מעצמי את המיטב ולשמור על הנתיב המדויק עבורי".

תמליץ לנו על פודקאסט/ספר/בלוג טוב שנחשפת אליו לאחרונה

"אני קורא המון ועדיין מרגיש שזה לא מספיק. אחד מהספרים שנהניתי לקרוא לאחרונה הוא 'Good Strategy, Bad Strategy'. כמנהל שיווק אני תמיד מתחיל את הדרך באסטרטגיה ומשקיע בכך זמן רב ומחשבה. מאד קל להתפתות לפתרונות טקטיים, במיוחד בדיגיטל, אבל בסופו של דבר קשה מאד לנצח אסטרטגיה שנשענת על אמת מוצרית והבנה עמוקה של השוק".