דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

מרחבי למידה גמישים

הלמידה האקדמית מורכבת ומחייבת את הסטודנט ללמוד הרבה, לזכור, לעבד מידע וליצור ידע. סביבת הלימוד העיקרית באקדמיה, עדיין, היא כיתת הלימוד, אבל כול הכיתות הן אותו דבר.

המכללה מציעה למרצים מגוון של מרחבי למידה גמישים, המייצרים סביבת למידה פעילה עבור הסטודנטים במגוון של אפשרויות ותצורות הוראה.

אולם וידאה: אולם גדול ורב תכליתי, המאפשר ליצור הרצאות, קבוצות למידה, חלוקה של האולם והפעלת אירועים (מיקום: הפקולטה למשפטים).

כיתת מגדל: כיתה גדולה המאפשרת שימוש בשולחנות עבדוה נפרדים, מעגלי שיח (מיקום: בניין ג').

"כיתה חכמה": הכיתה בנויה סביב מספר אזורי עבודה, כשכל אזור כזה הוא פינת מולטימדיה עצמאית הכוללת מחשב, מסך ומצלמה.  הכיתה כוללת שולחנות ל 6-8 סטודנטים, שולחנות ישיבות, פינת ישיבה חופשית סביב שולחנות קטנים או על כסאות בר גבוהים.

המרצה מפעיל את הכיתה בעזר מסך מגע גדול המשמש גם כלוח, ובאמצעות מסך שליטה קטן יכול המרצה לעבור בין השולחנות, לבחור את אופי הפעילות, ולשנות את התצוגה בכל אחת מפינות העבודה (כולם רואים את מסך המרצה, כל שולחן עובד לבד, שולחן מס' 3 מציג עכשיו לכולם, וכו') (מיקום: בניין תקשורת)

כל פינת עבודה  יכולה ליצור מפגש ZOOM עם משתתפים חיצוניים, וגם הכיתה כולה יכולה להיות חלק ממפגש כזה.

כיתת סימולציות: כיתת הסימולציות מייצרת מודל שיעור אחר לגמרי. הכיתה כוללת שני מרחבים – הכיתה עצמה, וחדר הסימולציות בו מתרחשת הפעילות. פעילות זאת מדמה את אחד מתחומי המקצוע הנלמדים במכללה: שיחה בין עורך דין ולקוח, בין מורה להורים, או איש מכירות ולקוח. מנחה הפעילות בכיתה יכול לשוחח עם המתרגלים ולהנחות אותם לפעילות

הסטודנטים שבכיתה צופים בפעילות, הפעילות מוקלטת, ואז מנותחת על ידי המשתתפים, בהנחית מנהל הפעילות בכיתה.