דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

"מכירים"- הפרויקט של קורל גולדמן

הפרויקט נעשה במסגרת סטודיו פרויקט גמר- המסלול לתקשורת חזותית במרחב בהנחיית שרון רהב ועוזר הוראה מעצב פנים נדים כבהא

"מכירים", פרויקט הגמר של הסטודנטית קורל גולדמן, עוסק במיתוג וחיזוק בית הספר 'מדעי טכנולוגי' בבית חנינא.

הסטודנטית בחנה לעומק את המושג 'שבב', כיחידה המורכבת ממגוון של רכיבים היוצרים מבנה אחד יציב.
הגדרת הזהות המיתוגית התפתחה מתוך צורת בסיס- ריבוע ותורגמה לאמצעים חזותיים בפרויקט. מתוך המחקר נוצר פונט 'יהלום' בשפה הערבית ומשלב בתוכו תכונות רבות המייצגות את בית הספר, בהמשך התפתח ללוגו המושפע משרטוטים ותוכניות אדריכליות והפך לפסל סביבתי מושך עיין שישמש את התלמידים כנקודת מפגש, צילומים, מנוחה ושיחה.
החשיבות במיתוג להכניס פנימה והחוצה ערכים חזותיים המתקשרים לערכים של בית הספר ותייצר שינוי בתפיסה.

דרך בניית אסטרטגיית מיתוג זו יתאפשר לענות על הצורך של בית הספר, שמימושו יהיה חלק מהגשמת הערכים התרבותיים והחינוכיים אליהם שואף האני המנהל וכל הצוות החינוכי.

הפרויקט נעשה במסגרת סטודיו פרויקט גמר - המסלול לתקשורת חזותית במרחב בהנחיית שרון רהב, מנכל"ית משותפת- סטודיו 0304. שרון בעלת למעלה מ-17 שנה של ניסיון בתחום הקריאיטיב, המיתוג והעיצוב. שותפות בתהליכי מיתוג ועיצוב בחברות ותאגידים מובילים בשוק הישראלי והגלובלי. עם ניסיון רב בניהול מהלכים וקבלת החלטות משפיעות ואסטרטגיות. ליווי חברות בפיתוח המוצר וקידום המותג, התמחות במיתוג פרויקטים חברתיים ואחריות תאגידית, תקשורת פנים ארגון ועיצוב סביבת עבודה. מרצה למיתוג ועיצוב בביס לעיצוב וחדשנות. זוכת פרסי עיצוב וחברה בדירקטוריון עמותת "משפחתי", ועוזר הוראה מעצב פנים נדים כבהא העוסק ומתמחה בתחום עיצוב הפנים המסחרי. בוגר תואר ראשון בעיצוב פנים, מבית הספר לעיצוב וחדשנות המכללה למנהל. בוגר התוכנית היוקרתית בניהול פרויקטים בבנייה, הטכניון.
כיום מעצב הבית של קבוצת גיי זי סחר בע"מ, מעצב ריטאייל של חנויות הרשת ומעצב פרויקטים מסחריים בשת"פ עם המעצב ניר רן סטודיו BALD.

בתמונה: עיצוב לוגו בית הספר התפתח לפסל מרחבי המייצג טכנולוגיה מתקדמת, ובסיס תרבותי האיתן. עשוי רשת ברזל, בחיתוך לייזר חומר בסיס המתאים למקום ומוסיף נקודת מבט מתקדמת. גודל 4.60 מטר X 2.5 מטר.

לצפייה בסרטון ההגשה של הפרויקט לחצו >>