דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים
המסלול לתואר שני מחקרי במשפטים עם תזה מכשיר את הדור הבא של החוקרות והחוקרים בעולם המשפט ומעניק מיומנויות מחקריות לסטודנטיות וסטודנטים מצטיינים במשפטים

בשוק עריכת הדין המוצף והתחרותי של ימינו, יושג יתרון משמעותי וקידום בקריירה המשפטית, דרך העשרת ארגז הכלים המקצועי בידע משפטי נוסף והצגת הבנה רב תחומית במגוון עולמות תוכן. בדיוק כדי לענות על צורך זה, בנו במכללה למינהל את תכנית המוסמך במשפטים .LL.M. התוכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון במשפטים אשר מעוניינים להעמיק את הידע בתחומי משפט ספציפיים, להרחיב אופקים ולחדש ולשדרג את הקריירה בה בחרו.

תכנית הלימודים של התואר השני נבנתה כך שתתאים לצרכים ולרצונות האישיים של כל סטודנט וסטודנטית. על מנת לאפשר הרחבת אופקים, לצד העמקה של הידע בתחומים משפטיים שרלבנטיים לסטודנט ולסטודנטית, מוסיפה עניין וחשיבות מעשית. לכן, התכנית כוללת מנעד רחב של קורסים, בעיקר בתחומים מורכבים שקשה יהיה לסטודנטים ולסטודטניות ללמוד אותם באופן עצמאי, כמו: הגבלים עסקיים, קניין רוחני, אחריות תאגידית, ניתוח כלכלי של המשפט ועוד."

ליווי צמוד לאורך כתיבת התזה

מסלול התואר השני המחקרי עם תזה מוצע לתלמידי ותלמידות .LL.M מצטיינים ומצטיינות בלבד. את המועמדות למסלול התואר השני המחקרי ניתן להגיש בכל שלב במהלך לימודי התואר השני. במסגרת הלימודים ישתתפו הסטודנטים והסטודנטיות בסדנת תזה שמטרתה להעמיק את הידע בכלי מחקר מגוונים וללוות אותם בתהליך המחקר. מנחה מקרב חברי וחברות סגל הפקולטה, ילווה אותם בגיבוש הצעת התזה, באישור התזה ובכתיבתה.

הלימודים כוללים קורסים מתקדמים במתודולוגיה מחקרית ורכישת כלים להבנה תיאורטית ואמפירית מעמיקה של תחום המחקר המשפטי. לצד זאת תינתן האפשרות לבחור מבין קורסי בחירה מגוונים במשפט פלילי, משפט מסחרי, משפט אזרחי, משפט ציבורי, גישור וישוב סכסוכים ועוד. הלימודים בתכנית נמשכים על פני שנה קלנדרית מלאה– סמסטר חורף, אביב וקיץ, בשעות לימוד מרוכזות המאפשרות לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה. בסיום שנת הלימודים יתמקדו הסטודנטים והסטודנטיות בכתיבת התזה.

לחזרה לעמוד תואר שני במשפטים >>