סגל מינהלי
-
רכז/ת קהילה ופיתוח עסקי למעונות הסטודנטיםניהול כולל של הפעילות העסקית במתחם המעונות של המכללה, הכולל למעלה מ-500 דירות סטודיו, בעבודה צמודה למנכ”ל חברת המעונות. תחומי אחריות עיקריים: ניהול קהילה ופעילות חברתית: יצירת חיי קהילה עשירים, יוזמות חברתיות, אירועים ופרויקטים שמגבירים את תחושת השייכות וחוויית המגורים, ועוד.קראו עוד
-
רכז/ת מינהל סטודנטים - קמפוס בני ברקמתן שרות ומענה לפניות ותמיכה מנהלית הסטודנטים במכלול הערוצים הקיימים, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בנושאים שונים, אחריות על העברת הודעות ועדכונים שוטפים לסטודנטים: פרסום הודעות לסטודנטים. תפעול שוטף מנהל הסטודנטים, טיפול במבחנים וסריקה, השתתפות בכנסים ואירועים שונים ועוד.קראו עוד
-
יועץ/ת קריירהליווי וייעוץ לסטודנטים ובוגרים כהכנה לשוק התעסוקה, בניית מפת קריירה, ייעוץ אישי, הכנה לראיונות. פיתוח שיתופי פעולה עם שוק התעסוקה ושימור קשרי לקוחות קיימים- שיתוף פעולה אקדמיים, ימי זרקור, הרצאות אורח, סיורים, איוש משרות. ניהול מערך ההתמחויות במסגרת תכנית ה-Internship של המרכז לפיתוח קריירה. עבודה עם ממשקי עבודה רבים – חברות וארגונים, סטודנטים ובוגרים, סגל אקדמי ומנהלי, ועוד.קראו עוד
-
נציג/ת שירותמתן מענה טלפוני מקצועי ואדיב ומעקב אחר פניות. עבודה שוטפת מול ממשקים וגורמים שונים בתוך הארגון, ועוד.קראו עוד
-
רכז/ת סגלמתן שירות ומענה שוטף לחברי הסגל האקדמי. אחריות על הממשק בין סגל ההוראה למינהל הסטודנטים. אחריות על קליטת חברי סגל ביחידות ההוראה: קבלת סילבוסים, תיאום שעות קבלה, שיבוץ חדרי מרצים. טיפול ברכש, הזמנת עזרי הוראה, והזמנות של יחידות ההוראה. בחינות: טיפול ומעקב אחר קבלת טופסי בחינות והעברתם למדור בחינות, טיפול בכל מערך שיבוץ הסטודנטים בכיתות הבחינות ועוד.קראו עוד
-
עובד/ת לחדר בחינותהעבודה בחדר בחינות כוללת: הכנת ערכות בחינה, חלוקת הערכות למשגיחים לפי כתות בתחילת בחינה, איסוף חומרי הבחינה בסיומה, מסירה למרצים לבדיקה, וניטור ממוחשב ועוד.קראו עוד
-
רכז/ת מינהל סטודנטיםמתן שרות ומענה לפניות הסטודנטים במכלול הערוצים הקיימים. מתן מענה וטיפול אדמיניסטרטיבי ושוטף במנהל הסטודנטים. אחריות על העברת הודעות ועדכונים שוטפים לסטודנטים: פרסום הודעות לסטודנטים. עריכת רישום אינטרנטי בפתיחת סמסטר ועוד.קראו עוד
-
תומך/ת טכנית (HELP DESK)תמיכה טכנית בתקלות חומרה ותוכנה לכלל המשתמשים בארגון. הטמעות תוכנה למשתמשי קצה. פתיחת קריאות שרות, תחקור משתמשים ושחזור תקלות, מעקב אחר
תהליך הטיפול בקריאה ודיווח לגורמים הרלוונטיים. ביצוע משימות שוטפות. עבודה מול גורמים שונים בארגון ומחוצה לו. עבודה כחלק מצוות התמיכה ועוד.קראו עוד -
עובד/ת משקטיפול שוטף והקפדה על רמת תחזוקה גבוהה של ציוד כיתות ומבנים, שמירה ובקרה על הניקיון, איתור ליקויים ותיקונם, אספקת ציוד על פי דרישה וטיפול בפניות של גורמים שונים במכללה בנושאי ניקיון וציוד, ביצוע עבודות שיפוצים תקופתיות: צביעה, החלפת ריצוף, שיפוץ מסדרונות ועוד.קראו עוד