דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

שיתוף פעולה ייחודי בין חברת הגיימינג 'פלייטיקה' לבית הספר לתקשורת

האם אנליזה טובה יכולה לתרום לנו להבנת התנהגות שחקנים? איך פסיכולוגיית השחקן קשורה בכלל לשיווק? מה הקשר של כל זה לדופמין? ואיך כל זה קשור למוטיבציה מבוססת פרסים?

 

על זה ועוד דיברו הסטודנטיות והסטודנטים שלנו בסדנאות מרתקות וייחודיות שנתפרו עבורם על ידי בית הספר לתקשורת בשיתוף חברת ההייטק 'פלייטיקה'.

במפגש הראשון שהתקיים במשרדי החברה הסטודנטיות והסטודנטים קיבלו סקירה כללית על שוק המובייל גיימינג כיום, שם הם למדו את הבסיס של עולמות המרקטינג והגיימינג, התנסו בעצמם בכתיבת תכנית שיווקית להשקת המשחק "merge stories" וגם שמעו הרצאה מרתקת מיובל פלמן, פסיכולוג חברתי המתמחה בתחום הגיימינג על סוגי מחקרים רלוונטים מתחום הפסיכולוגיה, מקרי בוחן ומבוא לפסיכולוגיית השחקן.

המפגש השני היה כולו ZOOM IN לעולם המספרים, הם פגשו את מיכאל וויסקון מנהל הקמפיינים ב'פלייטיקה', והתמקדו בממדים הרלוונטיים לעולם הגיימינג תוך תרגול של ניתוח נתונים והסקת מסקנות לצורך אופטימיזציה של קמפיניים וניהול יעיל של תקציב פרסום.

היה הרבה אקסל, קצת קריאייטיב, קורטוב של פסיכולוגיה ובעיקר חוויה בלתי נשכחת וחלון הזדמנויות להציץ לעולם התקשורת והגיימינג שמחכה לבוגרות ולבוגרים של בית הספר לתקשורת.

אנו מודים ל'פלייטיקה' על אירוח מושלם ועל שיתוף פעולה מנצח.