דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

טיפ מהמנטורית - טלי אלחנני

טלי אלחנני, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתפקידים ניהוליים בתחומי המכירות, פיתוח עסקי, וניהול לקוחות אסטרטגיים בארץ ובעולם, הצטרפה לתכנית המנטורים של ארגון הבוגרים של המכללה למינהל, אחרי שעשתה לא מעט תהליכי מנטוריג באופן אינטואיטיבי

טלי אלחנני, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתפקידים ניהוליים בתחומי המכירות, פיתוח עסקי, וניהול לקוחות אסטרטגיים בארץ ובעולם, הצטרפה לתכנית המנטורים של ארגון הבוגרים של המכללה למינהל, אחרי שעשתה לא מעט תהליכי מנטוריג באופן אינטואיטיבי.

טלי, שלה ניסיון במגוון רחב של חברות - תעשייה מסורתית- מוצרי צריכה, מוצרי ציוד רפואי והיי-טק - חומרה ,תוכנה ושירותים מציינת כי בחרה להשתתף בפרויקט המנטורים כדי ללמוד באופן מקצועי, בפעם הראשונה עבורה, כיצד לדייק את תהליכי הליווי שהיא עושה כבר שנים. "אני מאוד מתחברת לעולם של המנטורינג, ומוצאת את עצמי עושה את זה באופן טבעי במעגלים שונים: משפחה, קולגות לשעבר, חברים ועוד", היא אומרת. "התהליך עצמו סיפק לי לא מעט כלים מקצועיים, בזכות ההדרכה המקצועית המצוינת שקיבלנו, וגם כתוצאה מהדינמיקה שנוצרה בתוך הקבוצה של המנטורים. נבנתה קבוצה מובחרת של בכירים מכל מיני תחומים בעלי ניסיון מקצועי וניסיון חיים, ויש לנו המון ידע לחלוק בינינו. הפתיחות והשיתוף בקבוצה הם מדהימים", היא מציינת.

טלי, בוגרת של המכללה בתואר הראשון (תקשורת וניהול) ותואר שני (מינהל עסקים) מאמינה כי התפקיד שלה כמנטורית הוא לשתף את המנטי בנקודת הראות שלה את הדברים. "בהתייחס לדברים שהמנטי מעלה, אני יכולה לספק זוויות אחרות - מנקודת המבט שלי ומהניסיון שלי", היא אומרת, "מטרה נוספת וחשובה של המפגשים היא להבין יחד מה החולשות והחוזקות שלה, ולהבין יחד איתה איפה היא רוצה להיות בעוד כמה שנים, ויותר חשוב מכך - מה מתאים לה. היא מאוד מוכשרת ויכולה לעסוק בהרבה תחומים, אבל חשוב לדייק איתה יחד ולראות מה נכון עבורה".

הטיפים של טלי למנהלים מתחילים:

  1. הכירו את העובדים שלכם - הכירו את היכולות שלהם, החוזקות, היכן הם פחות טובים, וזאת על מנת להפנות אליהם את המשאבים הנכונים כדי שיוכלו לצמוח ולהתקדם. צרו תקשורת מעצימה איתם, מפרגנת, כך גם תוכלו לשקף להם היכן טעו בטיפול לא נכון, או מתי ההתייחסות שלהם הייתה לא מקצועית. כשיש שיח מכבד ומקצועי, ההערות שלכם יזכו למקום של כבוד, יופנמו ויוכלו לקדם את העובד. 
  2. היו עקביים והחלטיים - חוסר עקביות והחלטיות יוצרים ספקות, בלבול וחוסר וודאות של הצוות תחתיכם. דבר כזה עלול לפגוע במיקוד ביכולת להשיג את המטרות הרצויות, כמו גם להוריד מערכו של המנהל. אם יש צורך "לחשב מסלול מחדש", המסרים המלווים צריכים להיות מותאמים שכן המטרות לא השתנו, רק דרך הפעולה. 
  3. מודעות עצמית ודוגמה אישית -שתפו את הצוות שלכם בידע, בראיית העולם וב"אני מאמין" שלכם. דעו לקשר בין המטרות ארוכות הטווח, ליעדים ולעשייה האישית של כל אחד מהעובדים. צאו לשטח, הכירו את הלקוחות, תנו דוגמה אישית כי גם אתם חלק מהצוות.

כך גם העובדים ירגישו שייכות, אמון ושביעות רצון ממקום העבודה, דברים שיבואו לידי ביטוי בתוצאות העסקיות. \

לפרופיל הלינקדאין של טלי >