דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

חיבוק עוטף של המכללה למינהל

על רקע הקושי העצום והכאב הבלתי נתפס, דווקא העורף האזרחי מתגלה בימים אלו במיטבו עם מאות יוזמות עצמאיות שצמחו למען המאמץ המלחמתי והלאומי. גם אנחנו הרמנו את הכפפה ויצאנו במבצע התגייסות.

עם תרומה שעומדת על כמיליון ש"ח מצד המכללה, הוקם מרכז לוגיסטי לתרומות שחולש על למעלה מ-1,000 מ"ר משטחי המכללה אשר ממנו יוצאים מדי יום עשרות משלוחי ציוד, מכל הסוגים, לתמיכה בכל מי שנזקק לכך.
מרכז הסיוע הלוגיסטי נחלק למתחם תרומות לאוכלוסייה אזרחית ולמשפחות המפונות מיישובי העוטף בפרט ולמתחם ייעודי לציוד עבור חיילי צה"ל ותומכי לחימה כגון מוצרי טואלטיקה וביגוד צבאי.

במרכז הסיוע פועלים מדי יום, מבוקר עד ערב, כ-250 מתנדבים ביניהם אנשי סגל וסטודנטים של המכללה למינהל שמובילים את הפרויקט מרגע הקמתו ומתנדבים מאזור ראשון לציון והסביבה אשר מגיעים לתרום מכל הלב בכל אחת מהמשימות הנדרשות – החל מניהול מערך הטלפונים וריכוז הבקשות המגיעות מרחבי הארץ ועד לפריקת סחורה, מיון, אריזה ושינוע.

נוסף על כך, הקמנו במכללה מרכזי סיוע ייעודיים לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים לטיפול מול מס רכוש ורשות המיסים ביחס לנזקים שנגרמו עקב המלחמה. מרכזי סיוע אלו מאויישים על ידי מערך של עשרות רואי חשבון ועורכי דין אשר נמנים על הסגל האקדמי של המכללה למינהל, להם ניסיון אזרחי רב בתחום זה ואשר נכונים לסייע בכך בהתנדבות מלאה.
לייעוץ והשארת מידע לחצו כאן>>

באתר מיוחד שהוקם תחת השם "חיבוק עוטף של המכללה למינהל", ניתן להזין וירטואלית את מגוון הבקשות לסיוע ולפרט את הצרכים הספציפיים שעולים מהשטח (בדגש על תחומי הציוד הצבאי, הביגוד, המזון והטואלטיקה), להירשם לתפקידי ההתנדבות השונים הפועלים תחת המרכז הלוגיסטי בשטח המכללה וכן להעניק תרומות מוצרים או כספים שישמשו לרכישת הציוד הנדרש על פי ביקוש.

בואו לתרום, להתנדב או לבקש עזרה:
דרך האתר | 9714* | חיבוק עוטף של המכללה למינהל

תומכים בחזית ובעורף. רק ביחד ננצח!