דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

תוכנית המצטיינים בבית הספר למדעי ההתנהגות והחוג לפסיכולוגיה

תוכנית המצוינות בתואר הראשון הוקמה בבית הספר למדעי ההתנהגות והחוג לפסיכולוגיה בשנת 2017, במטרה לטפח סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים בעלי פוטנציאל למנהיגות בלמידה ובמחקר, תוך גיבוש רשת חברתית, הקניית כישורים אקדמיים והעלאת מודעות אזרחית.

ראש התוכנית - ד"ר גיא שני

התוכנית מעניקה לסטודנטים ולסטודנטיות את הפלטפורמה והכלים להביא לידי ביטוי את הצטיינותם האקדמית באמצעות חשיפה לתחומי המחקר המגוונים והתנסות ראשונה בביצוע חלקים ממחקר בפועל (Hands on) בהנחיה צמודה של ראש התוכנית.

בכל שנה מתמקדת התוכנית בנושא חשוב אחר, אשר נלמד לעומקו דרך מפגש עם מומחים מהאקדמיה והפרקטיקה. המשתתפות והמשתתפים בוחרים שאלות מחקר, הנגזרות מהנושא הכללי, ומתנסים בביצוע מחקר תוך כדי רכישת כלים מחקריים חדשניים, שכלול כישורי הצגה מול קהל, ועוד. המשתתפים בתוכנית זוכים לליווי אקדמי צמוד של ראש התוכנית ונחשפים לשיתופי פעולה עם סגל בית הספר וחוקרים ממוסדות אחרים. בסיום התוכנית, בתום הסמסטר השני, המשתתפים מציגים את תוצרי עבודתם המחקרית בטקס חגיגי. בפני המשתתפים נפתחת הזדמנות להמשיך את מחקרם במסגרת הסמינרים לתואר הראשון או בעבודות מחקר לתארים מתקדמים.

"מה שמיוחד בתוכנית", מספר ד"ר גיא שני, "הוא האקלים המיוחד שנוצר בה - לידע, להעמקה, לשיח מפרה, להתלהבות מתכנים ומהמפגש המעשירים. האקלים הזה נוצר בזכות המחויבות, הסקרנות והשאפתנות של המשתתפים והמשתתפות".

השנה התוכנית מתמקדת בהשפעת אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה על צעירים בני דור ה-Z בישראל מנקודת מבט המשלבת עולמות תוכן סוציולוגיים פסיכולוגיים.

התנאי להגשת מועמדות לתכנית: ציון ממוצע מעל 90 בתום שנת הלימודים הראשונה וראיון קבלה אישי. קול קורא להגשת מועמדות נשלח בחודש ספטמבר.

ההשתתפות בתכנית מעניקה 2 נ"ז.

התוכנית כוללת: מפגשים הנערכים אחת לשבועיים לאורך כל השנה, הרצאות אורח מרתקות, ועבודת מחקר אישית. בנוסף לכך זכאים המשתתפים לבקש מכתבי המלצה אישיים לטובת לימודי המשך או השתלבות בשוק העבודה.


לפרטים נוספים : 5025*

*חשוב לציין כי ההשתלבות בתכנית אינה מבטיחה הישארות בה לאורך כל הלימודים ועל חברי התכנית לשמור על ממוצע ציונים גבוה, בהתאם לתנאים, במשך כל שנות התואר.