דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

החומרים מהם עשויה ההצלחה

הפקולטה למנהל עסקים

תכנית המצטיינים של הפקולטה למנהל עסקים של המכללה למינהל מציעה מסלול העשרה ייחודי שמטרתו העמקת הידע והרחבת האופקים של בוגריה

"מצוינות היא לא פעולה, אלא הרגל. את הדברים אשר אתה עושה הכי הרבה, תעשה גם הכי טוב", אמרה המחנכת הנודעת מרווה קולינס. ואמנם, בעידן המודרני אנו שמים דגש רב על מצוינות כסלילת הדרך להצלחה.

הפקולטה למנהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל פיתחה תכנית ייחודית לקידום המצוינות בקרב הסטודנטיות והסטודנטים שלה. בבסיס התכנית עומדת התפיסה כי איש עסקים או מנהל טוב הוא זה שיש לו ידע ועומק אישי בולטים. לשם-כך הוקמה תכנית מעטפת למצטייני הפקולטה, שבמסגרתה זוכים הסטודנטיות והסטודנטים בקורסי העשרה, מפגשים ייחודיים, הרצאות וסדנאות בלעדיות הניתנות מעבר לתכנית הלימודים הרגילה. תכנית זו מהווה מעין "מועדון חברים" לתלמידים שממוצע ציוניהם 90 ומעלה, ואשר מקפידים לשמור על ממוצע ציונים גבוה. מטרת התכנית היא לחשוף את הסטודנטיות והסטודנטים לתכנים מגוונים, תוך מתן כישורים נוספים והרחבת אופקים.

זוהי תכנית המיועדת לתלמידי תואר ראשון וכוללת מגוון הרצאות ומפגשים עם מובילים חברתיים, הקניית כישורי חיים, סדנאות פיתוח מיומנויות אישיות, תוך דגש על תחומי הניהול והמנהיגות. הרצאות ההעשרה מועברות על ידי אנשי תעשייה בכירים עם ניסיון עשיר, שיכולים להעניק לסטודנטיות ולסטודנטים ערך מוסף. "המטרה היא להעשיר אותם בדברים שהם לא זוכים להם במסלול הרגיל", בנוסף, הרצאות העוסקות בשפת גוף, מיתוג עצמי וסדנאות יומיות בתחומים שונים. במקביל, מערבים את הסטודנטיות והסטודנטים בפרויקטים התנדבותיים רבים, אשר את חלקם הם יוזמים בעצמם.

נחיתה רכה בשוק העבודה

הפקולטה מאמינה שהשתתפות בתכנית מזניקה את הסטודנטיות והסטודנטים קדימה בהמשך דרכם המקצועית ומעלה את אחוזי ההשתלבות שלהם בשוק העבודה באופן משמעותי. חשוב לציין כי ההשתלבות בתכנית אינה מבטיחה הישארות בה לאורך כל הלימודים. אנחנו מקפידים על ממוצע הציונים הגבוה לתואר לאורך שנות הלימודים.