דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות במימון ושוק ההון

תואר ראשון במנהל עסקים

מתעניינים בשווקים הפיננסים? במטבעות דיגיטליים? במניות, באג"חים, בבורסות - בארץ ובעולם? ההתמחות במימון ושוק ההון במיוחד בשבילכם

ההתמחות במימון ושוק ההון במסגרת התואר הראשון במנהל עסקים, מיועדת לכל מי שהעולם הפיננסי מסקרן אותו. הכלים הנרכשים במסגרת ההתמחות יאפשרו לכם להבין את העולמות האלו לעומק, להשתלב בהם ולפתח בהם קריירה.

מה בתכנית?

במסגרת ההתמחות במימון ושוק ההון תקבלו כלים תיאורטיים ומעשיים שיספקו לכם תמונת מבט רחבה על האופן בו פועל שוק ההון והמכשירים השונים הקיימים בו. כך, תרכשו ידע מעמיק בתחומים של ניהול סיכונים, ניתוח דו"חות כספיים, הערכות שווי של חברות, ניהול פנסיוני, היבטים מימונים בנדל"ן, מטבעות דיגיטליים, טכנולוגיית הבלוקצ'יין ועוד. זאת לצד קורסים במגוון תחומי תוכן נוספים כמו משאבי אנוש, שיווק, חשבונאות, יזמות, טכנולוגיות עסקיות ועוד.

כגוף שמקדם שילוב בין ידע אקדמי לידע מקצועי, אנחנו מאפשרים לכם במהלך ההתמחות עצמה ליהנות ממגוון שיתופי פעולה עם גופים פיננסיים מובילים: הרצאות של מרצים בכירים מהתעשיים; סיורים בבתי השקעות ובחדרי מסחר; תכנית פרקטיקום בלאומי שוקי הון המיועדת לסטודנטיות וסטודנטים מצטיינים; השתתפות בקליניקה לחינוך פיננסי במסגרתה תעברו הכשרה כמנחים לליווי תהליכים פיננסיים ואף תלוו משפחות הזקוקות להכוונה כלכלית.

מה עושים עם זה?

התכנית מותאמת לצרכי שוק העבודה, וכבוגריה תקבלו מגוון כלים שיסייעו לכם להשתלב בשוק ההון. כל מי שמסיים את התכנית יוצא עם כל הידע הרלוונטי המאפשר לו לעבור את מבחני רשות ניירות הערך על מנת לקבל רישיון כיועץ השקעות או כמנהל השקעות.

הבוגרות והבוגרים שלנו משתלבים במגוון רחב של גופים - בנקים, חברות ביטוח, חברות ייעוץ מובילות ועוד. ההתמחות אינה מגבילה אתכם רק לתעשיית הפיננסים - הידע הנרכש בהתמחות יסייע לכם להשתלב בתעשיית הפינטק, ובשלל חברות ממגוון תחומי עשייה בתפקידים הדורשים היכרות עם שוק ההון ותחום המימון.

למה אצלנו?

היכולת לצבור ניסיון מעשי עוד במהלך הלימודים, תוך התנסות בבנייה וניהול של תיק השקעות, יוצרת עבורכם יתרון משמעותי. בנוסף, תכנית הלימודים מותאמת לדרישות בשוק העבודה וכוללת, בין השאר, קורסים המקנים שליטה בטכנולוגיות הנדרשות היום (אקסל, פייתון ו- SQL).

ואי אפשר לא להזכיר את רשת הבוגרות והבוגרים שלנו - למעלה מ-6,000 בוגרי ההתמחות, שכבר השתלבו בתעשייה במגוון רחב של תפקידים בדרגים שונים, הם רשת נטוורקינג רחבה ואיכותית.