דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות בשיווק וניהול אסטרטגי

במסגרת התואר השני במנהל עסקים

השיווק והאסטרטגיה הפכו לכוח מניע בהתפתחות ובהצלחה של ארגונים ולכן מנהלים נדרשים להכיר את השפה והחשיבה של תחומים אלו

מה ההבדל בין ההתמחויות

התואר השני נלמד במהלך שלושה סמסטרים וכולל שבעה קורסי ליבה ושישה קורסי התמחות. התואר השני מעניק לכל המוסמכים קשת רחבה של מיומנויות ניהוליות וטכנולוגיות, המאפשרות השתלבות והתקדמות בזירה העסקית בישראל ובעולם.

מה בתכנית?

קודם כל כי זה מעניין. השיווק והאסטרטגיה הם כלי עבודה מרכזי עבור מנהלים בכל התעשיות וברור שהשיווק הוא הקטר המניע את מרבית ההתפתחויות העסקיות. חלק מהלומדים מגיעים מהתעשייה עצמה (חברות מסחריות, מחקר, דיגיטל, פרסום וכד') ואחרים מעוניינים להשתלב בתעשיות אלו.

המחלקה לשיווק ואסטרטגיה מעמיקה בתחומי הקמעונאות המסורתית והמקוונת, חווית הלקוח MarTech (Marketing Automation), ואפילו נוגעת בעולמות יצירתיים כמו Design Thinking ,Google Sprint וסטוריטלינג. קורסי ההתמחות עוסקים גם במועדוני לקוחות, ניהול קהילות, מכירות, הזירה הבינלאומית, איך אפשר לדבר כמו ב TED ועוד ועוד.
אנחנו גאים בקורסים מרובי מרצים המאפשרים במסגרת קורס אחד להיחשף למספר גופי ידע, ושמחים על הדינמיות הרבה המאפיינת את המחלקה. אנחנו מקפדים להיות מעודכנים ועדכניים בחשיפת הסטודנטים לנושאים המתקדמים ביותר בתחומי ההתמחות.


MBA AS A BOOT CAMP

המחלקה מיישמת תפיסה אקדמית המעודדת את תלמידי המוסמך להתאמן ולהתנסות בחומרים הנלמדים. היום, כשהמידע נמצא לכולנו בקצות האצבעות, יש חשיבות גדולה לאימון והטמעה של חומרי הלימוד. אנו שואפים לתרגל, להתאמן ולעודד את הלומדים להפיק תוצרים יישומיים עבור מקומות העבודה שלהם, עבור עסקיהם הפרטיים או עבור חברות עימן אנחנו משתפים פעולה.

מפתחים קריירה בעולמות הפרסום במכוני מחקר או בחברות הייעוץ? ממלאים תפקידי ניהול בתחומי השיווק והאסטרטגיה בחברות? או שאתם מגיעים מתחומים שונים לחלוטין אבל מבינים את החשיבות שבהכרת הזירה החשובה הזו לעומק? ההתמחות בשיווק וניהול אסטרטגי תספק לכם מכלול של כלים בזירה האנרגטית והמשתנה הזו.

מה בתכנית?

הניהול והשיווק משתנים מאד עם ההטמעה של עולמות ה DATA - והטכנולוגיה. האיזון הנדרש בין טכנולוגיה לבין מכוונות לקוח ומענה לצרכים אנושיים הוא אחד מהאתגרים המורכבים ביותר של מנהלים ותעשיות. ההתמחות כוללת קורסים ייעודיים, המותאמים לצרכי התעשייה והמשתנים בהתאם לצרכים אלו. בקורסי הניהול תעמיקו בנושאים כמו ניתוח דו"חות למנהלים, Big Data Analytics & Visualization, ניהול ארגונים במאה ה-21 ועוד.

למה אצלנו?

ההתמחות בשיווק וניהול אסטרטגי במסגרת התואר השני במנהל עסקים המספקת מענה שלם ומקיף לכל מי שמעוניינים להמשיך ולפתח קריירה בעולמות אלו, ולכל מי שנדרשים להבנה שיווקית-אסטרטגית בתפקידים אותם הם ממלאים. המרצים בהתמחות הם אנשי מקצוע מובילים בתחומם, המספקים זוויות ייחודיות ורלוונטיות מתחומי העיסוק שלהם בקורסים אותם הם מובילים המחויבות שלנו לתעשייה, והעובדה כי אנחנו מחוברים אליה ובאים ממנה, מאפשרת לנו לא רק להביא ערך אמיתי לתעשייה עצמה, אלא בעיקר לדייק את הערך שאנחנו מביאים לסטודנטים שלנו באופן עקבי ומתמשך.