דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

מה עושים עם תואר שני במנהל עסקים?

הפקולטה למנהל עסקים

תואר שני במנהל עסקים מספק יתרון תחרותי בשוק בו הביקוש לעובדים עם היכרות עם מגוון עולמות תוכן ובעלי כישורים ניהוליים נמצא בעלייה

בשוק בו תואר ראשון כבר הפך מזמן לדרישת סף עבור משרות רבות, אין זה פלא כי תואר שני מייצר לבעליו יתרון תחרותי.

אחד התארים המעניקים ללומדים מגוון רחב של כלים והעמקה בעולמות תוכן רבים הוא תואר שני במנהל עסקים.
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי תואר זה הוא בין הפופולריים ביותר בקרב הלומדים לתואר שני - בשנת הלמודים תש"ף 21.5% מכלל הסטודנטים לתואר שני בחרו בלימודי תואר שני במנהל עסקים ומדעי הניהול. ההעמקה שתואר זה מספק בתחומי הניהול, לצד החשיפה למגוון עולמות תוכן, מסייעים לבוגריו להפוך לבעלי מיומנויות נדרשות בשוק התעסוקה, ולכן הוא אטרקטיבי עבור מנהלים בתחילת הדרך, כאלו בדרגי הביניים, ומי שעוד רק מכוונים לשם.

מה כוללים לימודים אלו ומה עושים עם תואר שני במנהל עסקים?

תכנית התואר השני של המסלול האקדמי המכללה למינהל, היא אחת התכניות הוותיקות והפופולריות בשוק הישראלי, בזכות ההתמחויות העדכניות והמגוונות שהיא מציעה ללומדים.

הלימודים לתואר כוללים את לימודי הליבה שמעמיקים את ההבנה הניהולית של הלומדים. כך נחשפים הלומדים לקורסים המספקים כלים פיננסים חשובים, לצד כלים טכנולוגיים מתקדמים. בנוסף, כאמור, כוללים הלימודים מגוון התמחויות: התמחות בשיווק וניהול אסטרטגי, התמחות במימון, התמחות ביזמות וחדשנות, התמחות במערכות מידע, התמחות בניהול חברות טכנולוגיה, התמחות בייעוץ וניהול משאבי אנוש ועוד.

כל אחת מההתמחויות כוללת קורסים ייעודיים המתעדכנים באופן תדיר, והנבנים בהתאם לצרכי התעשייה. הקורסים המגוונים מספקים ללומדים מגוון רחב של כישורים רלוונטיים. כך לדוגמה, בהתמחות במימון מקבלים הלומדים כלים המסייעים בהכרת השווקים הפיננסים בחו"ל וקשרי הגומלין ביניהם, והעמקה בעולמות המטבעות מוצפנים ובלוקצ'ין ועוד. ההתמחות בשיווק וניהול אסטרטגי מספקת העמקה בתחום הקמעונאות על שלל גווניו וכוללת היכרות עם הכלים והטכנולוגיות המתקדמים ביותר להנעת השיווק ולאופטימיזציה של מסעות לקוח. ההתמחות ביזמות וחדשנות מעניקה דגש על גיוס הון סיכון בעולם החדש, התמקצעות בעולם ה-Big Data, חשיבה יצירתית ועוד.

התכנית, המתחדשת כל הזמן, כוללת מגוון רחב של שיתופי פעולה עם התעשייה המייצרים לסטודנטים ניסיון מעשי חשוב. בנוסף, מרצים רבים בתכנית, במגוון ההתמחויות, הם אנשי מקצוע מובילים בתחומם.

לימודי תואר שני במנהל עסקים מספקים לבוגרים כלים המסייעים להם להתקדם במסלול הדרגות, ולפתח קריירה כמנהלים במגוון רחב של ארגונים, ואף מחדדים מיומנויות חיוניות המסייעות להקמה והובלה של מיזמים עצמאיים.