דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

סטודנטים לתקשורת חזותית במרחבי הפנים עיצבו חנויות קונספט עבור מותג האופנה המוביל "קסטרו"

סטודנטים מבית הספר לעיצוב במסלול לתקשורת חזותית במרחבי הפנים, תכננו עיצובים אינטראקטיביים עבור חנות הדגל של מותג האופנה קסטרו, תוך מתן דגש על חוויית קנייה אינטראקטיבית

במסגרת קורס "חוויית קניות אינטראקטיבית" של המנחה אפרת ידיד בן עזרא כחלק מלימודי תקשורת חזותית במרחבי הפנים, הציעו הסטודנטים קונספטים חדשניים לעיצוב סניף הדגל של מותג האופנה המוביל קסטרו בדיזינגוף סנטר. הסטודנטים נתבקשו לתת דגש מיוחד לחוויית הלקוח, תוך יצירת חלל אינטראקטיבי – כזה המתקשר עם הלקוח גם בדרכים טכנולוגיות ולא קונבנציונאליות.

כ-14 הצעות הוגשו ומתוכן נבחרו על ידי נציגי קסטרו שבעה פרויקטים נבחרים שעלו לוועדת שיפוט. וועדת השיפוט כללה את פרופ' כרמלה יעקבי וולק, דיקאנית ביה"ס לעיצוב; שושי בראלי, ראש החוג לעיצוב פנים; קרן סמברג, יזמית בתחום האחריות החברתית, אילה עפרון, מרצה לעיצוב אופנה.
מלגות בסך 20,000 ש"ח הוענקו ע"י חברת קסטרו לשלוש ההצעות הזוכות:

במקום הראשון זכתה הסטודנטית בר אלכסנדר עם פרויקט "בריזה קייצית" – בר יצרה חוויית קניות בהשראת בריזה קייצית. המוטיב של הרוח בא לידי ביטוי במגוון אופנים, החל מעיצוב חלון ראווה אינטראקטיבי, בו העוברים ושבים מוזמנים לסחרר את פריטי הקולקציה המוצגים, באמצעות נשיפה  לתוך ממשק שבשבת , דרך קפסולות-רוח שמוקמו ברחבי החנות ושגורמות לפריטי הקולקציה שבתוכן להתנופף כמחווה למרילין מונרו ועד המדרגות הנעות בהן מוקם קיר מאווררים בגובה של 5 מ', אשר ייצר אדוות של בריזה להנאת המבקרים בחנות.

  • תואר ראשון בתקשורת חזותית | המסלול האקדמי המכללה למינהל
  • תואר ראשון בתקשורת חזותית | המסלול האקדמי המכללה למינהל

במקום השני זכתה הסטודנטית ליאור כהן עם פרויקט "קסטרו אקספרס": כהן תכננה מעבר מיוחד לאורך חלון הראווה, בו מוצגים למכירה כל הפריטים שאינם דורשים שימוש בתא מדידה, כגון תכשיטים, תיקים, הנעלה וכד'. ההצעה כללה קופות דיגיטליות תוך דגש עם חסכון בזמן ובכח אדם.

במקום השלישי זכתה הסטודנטית תמר נימרובסקי עם הפרויקט "קסטרו -וינטר-וודר 'winter weather : ההצעה כוללת קיר עליו יוקרנו צרכנים עם פריט מהחנות, כשלצד הפריט יוקרנו התנאים המתאימים לשימוש בפריט הנבחר (אקלים למשל). לצד קיר זה עיצבה תמר חלון ראווה חורפי ובו ממטרי גשם, אשר מפסיק בהתאם לקהל העובר ושב ברחוב.

 

  • תואר ראשון בתקשורת חזותית | המסלול האקדמי המכללה למינהל
  • תואר ראשון בתקשורת חזותית | המסלול האקדמי המכללה למינהל

לדברי כרמלה יעקבי וולק, דיקאן ביה"ס לעיצוב לשעבר: "אנחנו מודים לקסטרו על שיתוף הפעולה עמנו. שיתוף הפעולה משתלב עם חזון ביה"ס, הדוגל בשילוב שבין התיאוריה והפרקטיקה. כוחו של פרויקט זה הוא בחיבור בין הסטודנטים לאתגרים האמיתיים העומדים בפני רשת האופנה שהיא מהמובילות בישראל, והוא  מקדם חשיבה יצירתית  ורעיונות חדשניים. הסטודנטים הציגו את השלב הבא של החללים מסחריים, והתוצאות המצוינות יש בהן כדי לאתגר את קסטרו לאמץ חלק מהדברים".