WELCOME
סטודנטיות וסטודנטים יקרים,
אנו שמחים שהצטרפת אלינו לתוכנית התואר שני בכלכלה יישומית בבית הספר לכלכלה, במסלול האקדמי המכללה למינהל.
ימים קשים עוברים על כולנו, ואנו תקווה שאתם מוגנים ושלום לכם ובני משפחותיכם.
שנת הלימודים תשפ"ה תפתח בתאריך 3.11.2024.
צוות מינהל הסטודנטים שלנו כאן בשבילך במטרה לסייע לך בכל נושא הקשור הן לפן האישי והן לפן הלימודים.
יום הלימודים הראשון שלך נקבע ע"פ מערכת השעות האישית שתשובץ עבורך. ניתן לצפות בה דרך מערכת המידענט.
עליך לקרוא את המידע שלפניך בעיון רב.
בשם צוות בית הספר אני שמח לקבל את פניכם לבית הספר לכלכלה ולמשפחת המסלול האקדמי המכללה למינהל.
מאז הקמתו בשנת 1994, מציג בית הספר לכלכלה מגמה של פיתוח וצמיחה המונחית על ידי גישה יזמית הדוגלת בחדשנות ושואפת להקנות לבוגרים ולבוגרות מיומנויות וכלים המייצגים את שיא הטכנולוגיה בתחום. בית הספר לכלכלה הוא אחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בתחום בישראל. במהלך השנים בית הספר הכשיר אלפי בוגרים ובוגרות שמשולבים כיום בשוק העבודה בתפקידי מפתח בכירים ולהם תרומה מכרעת בעיצוב העתיד הכלכלי של מדינת ישראל.
תהליך הלימוד בתואר מלווה לא אחת בקשיים ובסימני שאלה באשר למהות הדרך. אל תחששו בראותכם מהמורות או אפילו הרים גבוהים בדרך. זכרו שכדי להזיז הר ממקומו עליכם להתחיל עם האבנים הקטנות ביותר. חברי וחברות הסגל האקדמי והמנהלי ילוו אתכם במסע ויסייעו ככל הניתן להביא אתכם להצלחה.
אסיים בברכת שנת לימודים מוצלחת ומעשירה, והכי חשוב שתיהנו מהדרך – זאת בהחלט אחת התקופות היפות והמשמעותיות בחייכם.
פרופ' אילן אלון,
דיקן בית הספר לכלכלה.
לרשותך מספר מערכות לקבלת מידע ולבירורים שונים:
- מערכת מידע נט - המרכזת את המידע לסטודנט.ית. המערכת כוללת: מערכת שעות, שיבוצי כיתות, ציונים של מבחנים ועבודות ועוד. מידענט סרטון הכרות. לכניסה למידענט לחצו כאן>>
- מערכת "מודל" המרכזת את הנלמד בקורסים. מודל סרטון היכרות. לכניסה למודל לחצו כאן>>
- הקמפוס בכף ידך: אפליקציית colman אותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות השונות. להוסיף קישורי להורדה אפל ואנדרואיד.
איך זה עובד?
עליך לבצע מס' צעדים להתחיל שימוש: כדי להשתמש בשירותים השונים שהזכרנו, עליך לבצע את הצעדים הבאים:
1.הפעלת חשבון המשתמש שלך עבור שירותי המחשוב: יש להיכנס לכתובת הבאה > הפעלת משתמש חדש. שם נדרש לאמת את זהותך ולקבוע לעצמך סיסמה. שם המשתמש הוא מספר תעודת הזהות שלך ללא אפס מוביל.
2.סטודנטים וסטודנטיות ממשיכים, בוגרים ובוגרות: ניתן להיכנס למערכת באמצעות הקוד האישי האחרון ששימש אותך (ניתן לשחזר סיסמה על ידי לחיצה על שכחתי סיסמה).
3.בכל שאלה ניתן לפנות למרכז תמיכת המחשוב בטל' 03-9634040 או במייל: helpdesk@colman.ac.il
רוצה לפנות למינהל הסטודנטים/מדור שכר לימוד/דיקאנט? ניתן לעשות זאת באמצעות המידע-נט←כניסת סטודנט←מידע-נט←פניות ואישורים←פניה לגורם המטפל
בשבוע שלפני תחילת הלימודים ו/או בשבוע הראשון ללימודים אנו נוהגים לקיים מפגש פתיחת שנה אשר מטרתו להקל על ההשתלבות בלימודים. מינהל הסטודנטים יעדכן בהקדם.
ימי הלימוד ושעות הלימוד:
סמסטר א': ג' (בזום), ו' (פרונטלי).
סמסטר ב': ג' (בזום), ד' (בזום), ו' (פרונטלי).
במהלך חודש ספטמבר 2024 ניתן יהיה לראות את מערכת השעות במידע-נט -במערכת שעות.
- ימי הלימוד משתנים כל שנה.
המסלול האקדמי המכללה למינהל רואה חשיבות רבה בשירות מילואים פעיל, מעריך ומוקיר את הסטודנטיות והסטודנטים המשרתים למען המדינה והחברה.
אמנת המילואים והרחבתו במתווה מלחמת "חרבות ברזל" של המכללה נכתבו במטרה לתמוך ולסייע לסטודנטיות ולסטודנטים הנקראו לשירות מילואים במהלך הלימודים והבחינות. האמנה מרכזת זכויות והטבות המיועדות לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בלימודים ולהקל על החזרה של הסטודנטיות והסטודנטים לשגרת לימודים.
השנה על מנת להקל על משרתי המילואים במימוש ההטבות וההקלות כפי שפורסמו במתווה, פיתחה המכללה ממשק טכנולוגי בשיתוף צה"ל דרכו יוזנו באופן דיגיטלי ימי המילואים של המשרתים והמשרתות בשנת תשפ"ד.
משמעות הדבר שלא נדרש מאנשי ונשות המילואים להגיש מסמכי שירות מילואים פעיל במלחמת "חרבות ברזל" על מנת ששירות זה יוכר ויזכה אתכם בהטבות הרלוונטיות.
לשאלות וייעוץ ניתן לפנות לרכזת מילואים בדיקאנט, טלי אלקלעי.
פניה באמצעות: מידענט – פניות ואישורים – דיקאנט – מילואים.
ניתן לפנות גם באמצעות הטלפון: 03-9634157
*הכללים, הזכויות וההטבות לסטודנטיות והסטודנטים המשרתים במילואים מפורטות באמנת המילואים.
לצפייה באמנת המילואים המלאה לחצו כאן>>
על מנת שתוכלו ללמוד באופן מיטבי, צירפנו לכם מפרט בסיסי. לפרטים והרחבה על המפרט- לחצו על הקובץ.
בקשות לזיכויים מקורסים על סמך לימודים אקדמיים קודמים ניתן להגיש למינהל הסטודנטים בצירוף גיליון ציונים וסילבוסים רלוונטיים עד יום - 29.09.2024.
סטודנטים הזקוקים לתמיכה וליווי במהלך הלימודים או להתאמות בבחינות על רקע של:
- לקויות למידה/הפרעת קשב
- מוגבלות (פיזית, חושית או נפשית) ו/או מצבים רפואיים כרוניים
- לקות תקשורתית
- עולה חדש/ה- עד חמש שנים בארץ (לא כולל שירות צבאי או לאומי), שלא למד תואר ראשון בעברית
מוזמנים למלא את השאלון המקדים
השאלון כולל פרטים אישיים אך אתם יכולים להיות רגועים - הפרטים הם חסויים, וגלויים לצוות הדיקאנט בלבד. נשמח שתמלאו את השאלון בהקדם, כדי שנוכל לסייע לכם לטפל בהתאמות לבחינות בזמן (לפעמים הטיפול בהתאמות אורך מספר חודשים).
לשאלות ובירורים הנכם מוזמנים לפנות לאנשי צוות הדיקאנט במייל או באמצעות: מידע-נט לנרשם - פניות ואישורים - דיקאנט
שכר לימוד- לאחר תשלום מקדמת המימוש, יש להסדיר אמצעי תשלום למלוא שכר הלימוד השנתי טרם פתיחת שנת הלימודים, להלן אפשרויות התשלום:
1. הקמת הרשאה בבנק לחיוב חשבון בפריסה חודשית ללא ריבית וללא הצמדה, ב-2 לכל חודש, ניתן לקבל פריסה של עד 12 תשלומים מה-2.11 ואילך.
יש להקים את ההרשאה לטובת המסלול האקדמי המכללה למינהל – קוד מוטב/ מוסד= 1980, מס' אסמכתא/מס' ת.ז של הסטודנט . חובה לשלוח למדור שכר לימוד באמצעות פנייה במידע-נט או במייל studyfee@hdq.colman.ac.il את ההרשאה המאושרת ע"י הבנק, הכוללת את כל פרטי החשבון (שם בנק, מס' סניף, מס' חשבון).
2. העברה בנקאית בתשלום אחד או בהעברה בנקאית מחזורית- בסכום קבוע מדי חודש.
להלן פרטי חשבון הבנק של המכללה: בנק הפועלים, סניף 391, חשבון 400126. חובה לשלוח למדור שכ"ל באמצעות פנייה במידע-נט או במייל studyfee@hdq.colman.ac.il את אישור העברה בציון שם ות.ז. של הסטודנט.
3. תשלום בכרטיס אשראי באתר האינטרנט של המסלול האקדמי המכללה למינהל באמצעות המידע-נט בתשלום אחד או בפריסת תשלומים בעסקת קרדיט בלבד. ניתן גם לשלם בפנייה טלפונית למדור שכ"ל- 03-9634400.
4. תשלום באמצעות הפיקדון הצבאי- יש לפנות למדור שכ"ל באמצעות פנייה במידענט ולציין את הסכום שברצונך למשוך מהפיקדון, מדור שכ"ל יטעין עבורך שובר דיגיטלי באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים, לאחר מכן עליך להיכנס לאתר ולבצע משיכה של השובר, הכסף יעבור עד 7 ימי עסקים ויזוכה בכרטיסך הכספי.
5. הסדר מימון- ניתן להסתייע בקרן שכ"ל- בקבלת הסדר מימון מסובסד ע"י המכללה ללא ריבית וללא הצמדה בפריסת תשלומים ארוכה ונוחה. אתר קרן שכ"ל, לפרטים- 03-9635856 , דוא"ל: service@sachal.co.il.
6. מלגות והטבות ייחודיות- לפרטים והרחבה לחצו כאן
מידע מלא ומפורט ניתן למצוא בתקנון שכר לימוד המצוי באתר המכללה- מומלץ לעיין בתקנון
אנו מזמינים אותך לעקוב ברשתות החברתיות, להיחשף ולהשתתף בפעילויות השונות שבית הספר לכלכלה מקיים ולהתחיל לחוות את החוויה הסטודנטיאלית שלך.
להלן קישור לפייסבוק >>
להלן קישור לאינסטגרם >>