דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

מר אלימלך מרון

מרצה בפקולטה למנהל עסקים

אודות

מר אלימלך מרון בעל תואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות בשיווק מאוניברסיטת בר אילן. מר אלימלך מרון כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברות מפעלי נייר חדרה, עמינח, חוסם וכסמנכ"ל שיווק מכירות והפצה של קוקה קולה ישראל. כמו כן, מילא תפקידים שונים ובהם: מנכ"ל קרדן סחר, משנה למנכ"ל נוקיה, סגן נשיא שופרסל לשיווק וסחר ומנכ"ל משרד הפרסום דחף. משנת 2004 ועד היום שותף ובעלים בחברת תלתן, זכיינית ארקפה בישראל, בעלים ושותף ברשת חנויות מתמחה "SPICES" ומנכ"ל "סינרגיה RETAIL", חברה לייעוץ, פיתוח והדרכה קמעונאית . "במהלך הכניסה לאקדמיה הבנתי מהר מאד שהניסיון המעשי שלי יכול לחבר את הסטודנטים עם העולם החיצון. השילוב של חומר אקדמאי עם פרקטיקה בעולם שבו אתה מתמחה מועילה מאד לסטודנטים להבין גם מה קורה בחוץ. נראה שהערך הזה יוצר למכללה או לאקדמיה יתרון תחרותי מובהק."

השכלה ומחקר

  • השכלה

    תואר שני (.M.B.A) במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, אוניברסיטת בר אילן
    תואר ראשון (.B.A) בכלכלה וסוציולוגיה, אוניברסיטת בר אילן