דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

ד"ר יעל פודקמיין

ראשת ההתמחות בפרסום ושיווק דיגיטלי, מרכזת פרויקטי גמר ומרצה בבית הספר לתקשורת

אודות

"את התואר הראשון שלי עשיתי בתקשורת וניהול בבית הספר לתקשורת במכללה למינהל. לאחר התואר עבדתי כפלנרית במשרדי פרסום, בעיקר בראובני פרידן ולאחר מספר שנים קודמתי להיות סמנכ"ל האסטרטגיה במשרד. טיפלתי במהלך השנים במותגים מובילים כגון מילקי, אחלה, גלידת שטראוס, קסטרו, אורנג', טויס אר אס, כללית, טמבור ועוד. התקופה במשרדי הפרסום היתה מרתקת, אך בתום עשור החלטתי לעשות שינוי והפכתי לעצמאית בתחום של ייעוץ שיווקי ואסטרטגי. כיועצת עצמאית עבדתי בעיקר בתחום של אסטרטגיה בתהליך מיתוג וליוויתי תהליך מיתוג כגון המיזוג של מיטב וד"ש, יופלה, YES, ארקיע ועוד. במקביל, בשנת 2004 השלמתי תואר שני בפסיכולוגיה חברתית בבר אילן. בשנת 2012 התחלתי ללמד בבית הספר לתקשורת. עם השנים לקחתי על עצמי עוד קורסים ותפקידי ניהול, כגון ניהול מערך פרויקטי הגמר בבית הספר וכיום אני מכהנת כראש תכנית הלימודים בפרסום ושיווק. בשנת 2024 סיימתי את לימודי התואר השלישי בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן, בהתמחות שיווק והתנהגות צרכנים. אני נהנית מההוראה ומהכשרת הדור הבא של אנשי השיווק, הדיגיטל והפרסום".

השכלה ומחקר

  • השכלה

    2004
    תואר שני MA, פסיכולוגיה חברתית. בית הספר לסוציולוגיה, אונ' בר אילן.
    1998
    תואר ראשון BA, תקשורת וניהול, בית הספר לתקשורת, המכללה למינהל

  • מחקר

    התנהגות צרכנים, פרסום