בית הספר למינהל עסקים
  • התמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל

    תואר ראשון במינהל עסקים
  • אודות ההתמחות

    ההתמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל של בית הספר למינהל עסקים מעניקה לבוגריה את הידע והניסיון הדרושים להשתלבות בעולם השיווק הדינמי. אנו מכשירים את מנהלי השיווק הטובים ביותר בישראל וההוכחה היא מאות מנהלי השיווק בכל ענפי התעשייה שהם בוגרי המחלקה וביה"ס. 

    תכנית הלימודים נותנת מענה עדכני לשינויים המתרחשים בעולם השיווק- שינויים בקרב הצרכנים, המותגים והפלטפורמות. המהפכה הדיגיטלית שזורה בכל גופי הידע בהם אנו עוסקים ומהווה אלמנט מרכזי בכל הפעילויות. הכשרת הסטודנטים כוללת גם הזדמנויות נרחבות לרכישת מיומנויות דיגטל יישומיות (דוגמת שיווק באמצעות Google, Facebook).

    ההתמחות כוללת ארבעה תחומים מרכזיים:
    • פרסום
    • מיתוג
    • קמעונאות, סחר והפצה
    • דיגיטל ועולמות מקוונים
    כל הסטודנטים לומדים ומעמיקים בכל התחומים.

    לימודי ההתמחות הינם צעד ראשון במסע של למידה, מפגשים, חוויות והתנסות. לצד מרצי ההתמחות המביאים התנסות עשירה מהשטח, סטודנטים מתמחים במהלך הלימודים בחברות המובילות במשק. בין החברות המשתפות פעולה ניתן למצוא את: אדידס, קבוצת אסתי לאודר, בנק לאומי, קוקה קולה, קרלסברג, קסטרו ומיקרוסופט, כאשר לאורך ההתמחות בכירי החברות מלווים את הסטודנטים. בנוסף, בוגרי התכנית משתתפים בקורסים המעניקים תעודת הסמכה בין-לאומית בתקשורת שיווקית מטעם איגוד הפרסום העולמי ה-IAA.

    מה ניתן לעשות בסיום התואר:  תחום השיווק מזמן לבוגרי ההתמחות מגוון הזדמנויות במשרדי פרסום, קידום מכירות ויחסי ציבור, במכוני מחקר ובחברות דיגיטל, לתפקידיהם השונים ובהם: מנהלי מותג, מנהלי מוצר, תקציבאים, מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט, מקדמי אתרים, מנהלי דיגיטל, מנהלי תוכן, קנייני מדיה ומנהלי רשתות.

     

    מינהל עסקים התמחות בשיווק

למה ללמוד אצלנו?

בוגרי התכנית מקבלים תעודת הסמכה בינלאומית בתקשורת שיווקית מטעם ארגון הפרסום העולמי ה - IAA
קשר הדוק עם התעשייה הבא לביטוי במרצים מומחים מהשטח, הרצאות אורח ובביצוע פרויקטים בשיתוף חברות מובילות מהתעשייה
משרות התמחות - Internship,התנסות מרתקת בעולם האמיתי בשיתוף חברות מובילות במשק. במהלכו עוסקים הסטודנטים בפיצוח אתגר שיווקי אמיתי המתבצע בהנחיה צמודה של מרצי המחלקה ושל בעלי תפקידים בכירים בחברות המשתתפות: אדידס, קבוצת אסתי לאודר, בנק לאומי, קוקה קולה ועוד
היחידה‭ ‬השיווקית‭ - ‬משרד‭ ‬הפרסום‭ ‬של‭ ‬בית‭ ‬הספר‭ ‬למנהל‭ ‬עסקים‭‬ - מאפשרת התנסות פרקטית לסטודנטים על ידי מתן שירותי תקשורת לבעלי העניין של בית הספר. השירותים ניתנים על ידי צוות מקצועי לצידם של סטודנטים מההתמחות
התכנית מעניקה כלים בתחום הדיגיטל, הקופירייטינג והארט דיירקטינג, ומספקת הזדמנויות להתנסות מעשית בשיתוף חברות גדולות מהתעשייה
  • ראש ההתמחות - ד"ר גילה אורן

    מרצה בלימודי התואר הראשון והשני, בוגרת תואר ראשון ושני במינהל עסקים של האוניברסיטה העברית בירושלים, ובעלת תואר דוקטור מהפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון בתחום ניהול מורשת. ד"ר אורן בעלת ניסיון רב ומגוון בתעשיית הפרסום והשיווק, ומילאה תפקידים שונים במשרדי פרסום, בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות ובמכוני מחקר. כיום משמשת ד"ר אורן כיועצת חיצונית בתחום הפרסום והשיווק לחברות במגזר הפרטי והעסקי והיא חברה פעילה בוועדות מכרזים שונות.

    גילה אורן המכללה למינהל

משווקים את זה הלאה

ההתמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל של בית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל מעניקה לבוגריה את הידע והניסיון הדרושים להשתלבות בעולם השיווק הדינמי

לפגישת ייעוץ חינם

40% הנחה

בדמי הרישום

לפגישת ייעוץ חינם