דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות ביזמות וחדשנות- הפקולטה למנהל עסקים

היום, יותר מתמיד, ברור כי יזמות היא מיומנות הכרחית בשוק העבודה בין אם מכוונים לעצמאות או לעבודה כשכירים בארגונים
חדשנות | תואר במינהל עסקים | המסלול האקדמי המכללה למינהל

יזמות היא אופי אך גם תכונה נרכשת, ופעמים רבות אורח חיים, אבל לעיתים גם תשוקה אדירה לא תמיד מספיקה.

ההתמחות הייחודית ביזמות וחדשנות מיועדת ליזמים בהווה או בהתהוות, היא מיועדת לכל מי שנמצאים במסגרת של עסק משפחתי, מסלול של ניהול עסק עצמאי, או שוקלים לפתוח כזה בעתיד - אבל לא רק עבורם. המעטפת הכוללת שמספקת ההתמחות תאפשר לכם לקבל כלים ולבחון את העסק שלכם בצורה מעמיקה, ולהבין תהליכים עסקיים ואופן קבלת החלטות, בין אם כעצמאים או כשכירים.

כמי שמובילים את תחום היזמות והחדשנות באקדמיה הישראלית, אנחנו במכללה למינהל מקפידים על התאמת התכנים הנלמדים במסגרתה לצרכי התעשייה, בכל תכניות הלימוד ובאופן שוטף. כחלק מגישה זו, נוספו להתמחות ביזמות וחדשנות תכנים חדשים ורלוונטיים המרחיבים את עולמות התוכן אליהם תיחשפו.

מה בתכנית?

ההתמחות כוללת את קורסי הבסיס המהווים חלק בלתי נפרד מלימודי מנהל עסקים, ביניהם מימון, שיווק, ניהול משאבי אנוש ועוד.

בנוסף, כוללת ההתמחות 10 קורסים שעוצבו בהתאם לצרכי השוק, קורסים המקדמים יצירת תרבות יזמית המעודדת את הסטודנטיות והסטודנטים שלנו לפרואקטיביות ולחשיבה פורצת דרך. הקורסים מקנים כלים חשובים המייצרים חשיבה יצירתית וחשיבה עיצובית, יזמות נדל"ן והעמקה בתחום ה-Big Data החיוני כיום לכל עסק באשר הוא. בנוסף, במסגרת שיתופי פעולה הקיימים בהתמחות תוכלו לקחת חלק בפעילות בינלאומית ולשתף פעולה עם סטודנטים מחו"ל במיזמים שונים.

הגישה הפרקטית שלנו, הדוגלת בשילוב בין ידע תיאורטי להתנסות מעשית, באה לידי ביטוי גם בהתמחות ביזמות וחדשנות. חלק בלתי נפרד מההתמחות הוא הפרקטיקום במסגרתו מתרגלים הסטודנטיות והסטודנטים הקמת מיזם בליווי של מנטורים - בכירים בתעשייה. הפרקטיקום מאפשר התנסות בכל התהליך של הקמת עסק ושיאו עמידה מול פאנל של מומחים ביום מצגות (Day Demo).

למה אצלנו?

ההתמחות ביזמות וחדשנות היא התמחות ייחודית שתספק לכם מגוון רחב של כלים על מנת להצמיח עסק משלכם, תעודד את החשיבה החדשנית שלכם ותגרה את יכולתיכם היצירתיות. הלמידה החווייתית מאפשרת לא רק העמקה תיאורטית אלא גם התנסות מעשית חשובה. מכיוון שמדובר בתכנית בוטיק עם מספר מצומצם יחסית של סטודנטיות וסטודנטים בכל מחזור, הלומדים בה נהנים מיחס אישי.

בנוסף, החשיפה במסגרת ההתמחות למרצים מובילים בתעשייה, למיטב המרצים שלנו, ולסטודנטיות וסטודנטים נוספים, מייצרת רשת קשרים איכותית הרלוונטית לעשייה של בוגרי ההתמחות בהווה ובעתיד.