דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

לומדים כלכלה אחרת

בבית הספר לכלכלה המסלול האקדמי המכללה למינהל הבינו מזמן שלימודים אינם מסתכמים רק בפן האקדמי ויצרו מסלול הכולל מעטפת של מגוון פעילויות מעשירות ומתגמלות

מנטור המלווה את הסטודנטים מיומם הראשון בלימודים, מגוון רחב של עשייה למען הקהילה ומתחמי למידה מעוצבים - בבית הספר לכלכלה במסלול האקדמי המכללה למינהל מאמינים כי אפשר – ורצוי – ללמוד אחרת.

ליווי צמוד

במסגרת הלימודים בבית הספר לכלכלה במכללה למינהל, זוכה כל סטודנט לליווי אישי של מנטור צמוד במטרה להפוך את החוויה הלימודית לנעימה וקלה. תפקידם של המנטורים ללוות, להכווין ולהדריך את הסטודנטים באופן אישי, החל מיום הלימודים הראשון בבית הספר לכלכלה.
המנטור תורם מניסיונו האקדמי והמקצועי, משמש כחוליה המקשרת בין בית הספר לסטודנט וכן מהווה אוזן קשבת בכל עניין.

עם הפנים לקהילה

במסלול האקדמי מבינים כי לעשייה החברתית יש חשיבות רבה עבור החברה בה אנו פועלים אך גם עבור הסטודנט ותהליך הלמידה. במסגרת זו נעשים שיתופי פעולה רבים ומגוונים שתרומתם לסטודנטים רבה מאוד.
אחד מהפרויקטים שבו מעורבים הסטודנטים של בית הספר לכלכלה הוא קורס "הנחיית יזמים צעירים" בו משתלבים סטודנטים מצטיינים בעלי רצון לתרום לקהילה, ובעלי ניסיון בהדרכה ובעבודה עם בני נוער.

קורס זה מקורו בשיתוף פעולה בין המסלול האקדמי לארגון "יזמים צעירים יסודו של לאומי", ובמסגרתו לומדים הסטודנטים את עקרונות הבסיס לגישה היזמית ומנחים קבוצה של תלמידי תיכון מבתי ספר באזור השפלה המעוניינים לחוות ולהתנסות ביזמות. בהדרכת מורה וצמד סטודנטים-מנחים מבית הספר לכלכלה, מקימות קבוצות של תלמידים "מיני-חברות" עסקיות, דרכן הם מתנסים בתהליכים עסקיים-יזמיים. במסגרת התוכנית נפתחות בפני הנוער אינספור אפשרויות לאפיקי עשייה, פיתוח יכולות וכישורים אישיים, השתלבות בעבודת צוות, פיתוח רעיונות ומימושם ויצירת קשרים עסקיים עם חברות פעילות במשק.

חללי למידה מעוצבים

במסלול האקדמי שמים דגש רב על התאמת הסביבה הפיזית לצרכי הסטודנטים, לכן פיתחו בבתי הספר השונים חללי למידה מעוצבים. כך, עיצבו בבית הספר לכלכלה HUB למידה – מתחמים צבעוניים ופתוחים בהם יכולים הסטודנטים להיפגש לצרכים חברתיים או לימודיים. באותם מתחמים מתקיימות גם שעות הקבלה של חלק מהסגל האקדמי של בית הספר.