דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

לימודי משפט ללא משפטנים

כל מה שרציתם לשאול

מדוע ללמוד תואר שני במשפט ללא משפטנים? מה תכנית הלימוד מציעה? למי מיועדת התכנית ועוד מגוון רחב של מידע שיעזור לכם בבחירת התואר

היום, הבנה משפטית היא הכרחית לכל אדם, בכל תחום ובכל חברה. לא משנה אם אתם בתחום העסקי, בתחום הציבורי או בתחום החברתי. ידע במשפטים הוא כוח עבורכם. בעבר מצאתם עצמכם בוודאי בהתמודדות עם שאלות משפטיות במסגרת העבודה: כמנהלים, כבכירים או כעובדים בצומתי קבלת ההחלטות בארגון, אתם מודעים לקיומם של השלכות משפטיות לכל החלטה שלכם.
תואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים - לימודי משפט לתלמידים שאינם בעלי תואר ראשון במשפטים, מאפשרים לכם להרחיב את השכלתכם, ליהנות מידע משפטי רחב ומתאים לעולם העסקים של היום, ללא צורך בלימודים רב שנתיים, ללא צורך בהתמחות מעשית או בהכשרה כלשהי.

התכנית מיועדת לכל מי שמעוניין או זקוק להרחיב את השכלתו ולהעמיק את ההבנה המשפטית, בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, החברה, התקשורת, העבודה, המשפחה ועוד. במסגרות אלה משתלבים עובדים מהמגזרים הציבורי והעסקי ומיתר מגזרי המשק, שההבנה המשפטית יכולה לסייע להם במהלך עבודתם, ביניהם רואי חשבון, עובדים במערכת הפיננסית, עובדים בתחומים כלכליים במגזר הציבורי, עובדים סוציאליים, עובדי הוראה ועוד.

תנאי הקבלה לתואר שני במשפטים ללא משפטנים הינם:

  • תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 80 ומעלה.
  • תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע 76–79, בכפוף להחלטת ועדת קבלה.

במהלך התואר תוכלו לקבל 2 תעודות הסמכה - קורס גישור, הנלמד במסגרת התואר ו*קורס דירקטורים, הנלמד במסגרת תכנית EDGE-UCATION. בנוסף, מיום הקמתה מתאפיינת הפקולטה למשפטים ע"ש חיים שטריקס במסלול האקדמי המכללה למינהל בחדשנות, המתבטאת בראיית הפעילות המשפטית כמגוונת יותר - כזאת המיועדת ליישום בעולם המודרני אשר משתנה ללא הרף, ובמצוינות אקדמית בלתי-מתפשרת, המחייבת אותנו להעמיד לטובת תלמידינו את אנשי הסגל, החוקרים והמרצים המובילים בתחומם, לאתגר את תלמידינו להישגים ברמה הגבוהה ביותר ולהעניק להם את המתקנים, הספריות ומרכזי המחקר האקדמי המתקדמים ביותר.


*קורס דירקטורים נלמד במסגרת תכנית אדיוקיישן ואינו חלק מתכנית הלימודים. ניתן ללמוד אותו ללא עלות נוספת. למידע נוסף לחצו כאן>>

לדברי דקלה בר אילן, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה במסלול האקדמי המכללה למינהל, ההשכלה הנרכשת בתואר זה יכול לסייע בתחומים רבים ביניהם לתפקידים של קניינים, מנהלי רכש, אחראי מכרזים/ נכסים של ארגון, רואי חשבון בתפקידים ניהוליים, עובדים סוציאליים ועובדי הוראה הנדרשים להעמקת הידע המשפטי, וכל מי שמעוניין להרחיב את השכלתו ולרכוש ידע משפטי מקיף ועדכני.

 

יום שלישי אחה"צ בין השעות 16:00-21:30 בזום וביום שישי בבוקר בין השעות 08:00-14:00 בקמפוס.
הסטודנטים שלנו מצליחים לשלב את הלימודים עם משרה מלאה ולעתים אף זוכים במהלכה לקידום מקצועי הקשור לעצם ההשתתפות בתכנית

תכנית הסדרי המימון נועדה להקל על הסטודנטים בתשלום שכר הלימוד ע"י פריסת שכר הלימוד להחזרים קטנים ונוחים ללא ריבית וללא הצמדה. לדוגמא, ניתן לקבל 15,000 ש"ח בפריסה של עד 60 החזרים בהחזר חודשי קבוע של 250 ש"ח ללא ריבית וללא הצמדה! הסדרי המימון מבוצעים באמצעות מערכת בנקאית ומסובסדים ע"י המסלול האקדמי המכללה למינהל.

הרישום למסלול האקדמי המכללה למנהל נעשה אצל יועצת הלימודים או באתר הבית.
לרישום אונליין לחצו כאן >>

קמפוס המסלול האקדמי המכללה למנהל ממוקם ברח' אלי ויזל 2 במערב ראשון לציון, דקות ספורות בנסיעה מיציאת נתיבי איילון לראשל"צ ומתחנת הרכבת הסמוכה, ומספר מאות מטרים מיציאת כביש 431 לראשל"צ מערב. מיקומו האסטרטגי של הקמפוס מאפשר להגיע אליו מרוב היישובים בקו באר-שבע ירושלים חדרה בתוך פחות משעה, וכמובן תוך דקות ספורות מערי תל אביב והמרכז.

תחבורה ציבורית:
אגד
קוים 5, 6, 17, 17א - עירוניים בראשל"צ
קו 84 לתל אביב, תחנה מרכזית/ איקאה ראשל"צ
קו 163 מהתחנה המרכזית החדשה בת"א
קו 173 ממסוף 2000 – ארלוזורוב ת"א
קו 175 מתל אביב, מסוף רדינג (הורדה בלבד, אין איסוף בכיוון ההפוך)
קו 272 מתל אביב, אוניברסיטת תל אביב (לא קיים בכיוון ההפוך)
קו 204 מרחובות ונס ציונה
קו 303 מהתחנה המרכזית החדשה בת"א (ישיר למכללה)/אשדוד
קו 431 מירושלים לראשל"צ (הורדה בלבד, אין איסוף בכיוון ההפוך)
קו 433 מירושלים לראשל"צ (הורדה בלבד, אין איסוף בכיוון ההפוך)
 
דן
קו 129 ממסוף רדינג בת"א
 
קווים
קו 138 מיהוד, אור יהודה , קרית אונו
קו 139 מבי"ח שיבא, רמת גן, קרית אונו, אור יהודה
 
וואוליה
קווים 282 ו- 284 מאשדוד ויבנה