דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

תואר ראשון בניהול מערכות מידע

כל מה שרציתם לשאול

למה תואר בניהול מערכות מידע? אילו כלים רוכשים הסטודנטים במהלך התואר? במה אוכל לעסוק בסיום התואר? והאם ניתן להמשיך לתואר שני?

הבחירה בתואר ראשון בניהול מערכות מידע * מעניקה לסטודנטים ידע מעמיק בתכנות לצד הבנה של מערכות מידע מההיבטים העסקיים - כישורים הנדרשים כיום בעולם התעסוקה.
יותר ויותר ארגונים מבינים כיום כי מידע הינו נכס אסטרטגי וכי ניהול יעיל שלו מעניק יתרון תחרותי. כתוצאה, בשנים האחרונות, גדל הצורך במקצוענים שינהלו את תהליכי הפיתוח וההתאמה של מערכות המידע לצרכים עסקיים משתנים, ישמשו בתפקידי מחקר ופיתוח של תחום מערכות המידע, ינהלו את הנתונים והידע הארגוני והמקצועי, ויתנו תמיכה ליחידות הארגון השונות באפיון, הגדרת הצרכים והתאמת מערכות המידע לדרישות העסקיות.
לכן, הכלים והמיומנויות הנרכשים בתואר - ניתוח Data, כלי AI, פיתוח אפליקציות WEB, ניהול בסיסי נתונים, ויישומים המבוססים על ניהול מידע וניתוחו בהיקפים עצומים (Big Data) - הופכים את בוגרי התואר לאטרקטיביים ביותר.


*המועצה להשכלה גבוהה אישרה את פתיחת התכנית. הענקת התואר מותנית באישורה.

קבלה אוטומטית:

מסלול בגרות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 95 ומעלה וציון 70 ומעלה ב-5 יח''ל מתמטיקה או ציון 80 ומעלה ב-4 יח''ל מתמטיקה.

מסלול בגרות ופסיכומטרי: עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד וכן ציון 70 ומעלה ב-5 יח''ל מתמטיקה או ציון 80 ומעלה ב-4 יח''ל מתמטיקה.

 

קבלה על התנאי:

מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה האוטומטית מוזמנים להגיש את מועמדותם ולפנות לצוות מרכז הרישום לצורך בדיקת אפיקי הקבלה על תנאי.

 

* מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה על תנאי יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למכינות).

אנחנו מאמינים כי הסטודנטים שלנו אמורים לצבור ניסיון פרקטי, כדי לייצר לעצמם יתרון תחרותי כבר במהלך לימודיהם.
בשנה ג' אנחנו מנחים פרויקט פיתוח במסגרת קורס דו סמסטריאלי: פרקטיקום במערכות מידע. קורס זה מהווה סדנה מעשית, במהלכה מייצרים הסטודנטים פרויקט הנכנס ל"תיק הפרויקטים" ומאפשר להציג למעסיקים הפוטנציאליים את היכולות המקיפות שרכש הסטודנט.

צוות ההוראה משלב בין אנשי אקדמיה וחוקרים, לבין מנהלים בכירים בתעשייה. המרצים בעלי ניסיון עיסקי מוכח המשלבים במהלך הלימודים את ניסיונם העסקי, זאת לצד הקפדה על למידה ברמה האקדמית הגבוהה והעדכנית ביותר.

זמינות - צוות התכנית עומד לרשותכם לכל שאלה ופנייה. בכל הקורסים קיימים עוזרי הוראה הנותנים מענה לסטודנטים למרצים ולעוזרי ההוראה יש שעות קבלה בהם מתקיימות פגישות עם הסטודנטים.
HUB למידה - מתחם לימודים ייחודי, בו ניתן ללמוד בקבוצות עצמאיות או יחד עם עוזר הוראה לאחר שעות הלימודים.
מנטורים – מלווים את הסטודנטים – בתחום המקצועי האקדמי והאישי.
מחשבים, מדפסות ומכונות צילום - פזורים ברחבי בית הספר לשימושכם.

במסגרת התואר נבצע סיורים מקצועיים ומפגשים עם מנהלי מערכות מידע בחברות המובילות במשק.
נקיים מפגשים עם אנשי משאבי האנוש בארגונים המובילים שיספרו על הצורך והדרך להשתלב בשוק העבודה.
נציע סדנאות ושיעורי העשרה שלא במסגרת התואר (חוץ קוליקולרי) בנושאים החמים ביותר.

תפקידו של המרכז לפיתוח קריירה ללוות את הסטודנטים והסטודנטים ולהכין אותם, עוד במהלך לימודי התואר "ליום שאחרי" באמצעות הרצאות, כנסים, סדנאות, ומפגשים אישיים עם יועצת קריירה המתמחה בתחום לימודיהם ומכירה את שוק התעסוקה כמו גם מגמות ושינויים.


לצד זאת המרכז מייצר ופותח הזדמנויות מקצועיות לסטודנטים בשוק התעסוקה באמצעות מגוון רחב של משרות המותאמות לתחום הלימודים, למשל, תוכנית ה- Internship היא תוכנית המאפשרת לסטודנטים ולסטודנטיות חווית למידה איכותית בחברות מובילות, ירידי תעסוקה ועוד.

בוודאי. סטודנטים שסיימו חובותיהם בתואר הראשון ועמדו בקריטריונים הנדרשים לתואר שני יכול להמשיך ישירות לתואר שני במנהל עסקים. יתרה מזאת, במכללה למינהל ניתן לסיים תואר שני בשלושה סמסטרים בלבד.
לסטודנטים מצטיינים בתואר הראשון, ניתנת האפשרות ללמוד 2 קורסי ליבה כבר במהלך שנת הלימודים האחרונה שלהם. אין זה מקצר את משך הלימודים לתואר שני, אבל בהחלט מוריד קצת מהעומס בהמשך.

למועמדים שמעוניינים לקבל עזרה במימון הלימודים מוצעת הטבה משמעותית, חד פעמית, לאורך התואר, בקבלת מימון בגובה 15,000 שקלים ללא ריבית, ללא הצמדה וללא ערבים. בהחזר חודשי של 250 ₪ למשך 5 שנים, וזאת במימון הוצאות הריבית וההצמדה של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
לפרטים נוספים אודות מסלולי המימון לחצו כאן

הרישום למסלול האקדמי המכללה למנהל נעשה אצל יועצת הלימודים או באתר הבית.
לרישום און ליין הקליקו כאן>>
לחזרה לעמוד תואר ראשון בניהול ומערכות מידע>>

קמפוס המסלול האקדמי המכללה למנהל ממוקם בשד' יצחק רבין 7 במערב ראשון לציון, דקות ספורות בנסיעה מיציאת נתיבי איילון לראשל"צ ומתחנת הרכבת הסמוכה, ומספר מאות מטרים מיציאת כביש 431 לראשל"צ מערב. מיקומו האסטרטגי של הקמפוס מאפשר להגיע אליו מרוב היישובים בקו באר-שבע ירושלים חדרה בתוך פחות משעה, וכמובן תוך דקות ספורות מערי תל אביב והמרכז.