דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

גייסו הרבה כוח רצון ויכולת למידה עצמאית

סיפור ההצלחה של הדר שני

תהליך כתיבת עבודת התזה שלי היה מעניין, מאתגר, מהנה (רב הזמן..) ומעשיר. כל זה התאפשר הודות לכמה גורמים – ראשית, והכי חשוב על מנת להצליח לסיים, בחרתי נושא שעניין אותי – פסיכולוגיה חיובית בעולם העבודה. בדקתי את הקשר שבין רווחה נפשית ורגשות חיוביים לביצועים בעבודה.

גורם משמעותי נוסף היו המנחים שליוו אותי: פרופ' רן לחמן, ראש התוכנית המחקרית דאז, איש מקצוע מוביל ששימש כאוזן קשבת ונתן עצות מצוינות לאורך כל התהליך, ופרופ' אורן קפלן, שסייע לי למקד את התחום שהתעניינתי בו לכדי נושא ומשם לשאלת מחקר, ולאחר מכן בתהליך הביצוע עצמו – העברת השאלונים, ניתוח הנתונים והבנת הממצאים. פרופ' קפלן ליווה, הכווין ולימד בנועם ובמקצועיות והיה מנחה מעשיר, מעצים ומאפשר. זכיתי.

מפתח נוסף וחשוב להצלחה בתהליך כתיבת התזה הוא הסטודנט עצמו – עליו להיות בעל יכולת למידה עצמאית, תשוקה למחקר, סקרן, ולהיות מסוגל לפנות את הזמן הנדרש למחקר ולכתיבה וכח רצון חזק כדי להמשיך ולהתקדם גם בתקופות שיותר מאתגר.

את המחקר שלי הצגתי בשלושה כנסים בינלאומיים במוסקבה, לוס אנג'לס ופה בארץ וזכיתי להחשף לקהילת המחקר העוסקת בתחום ולהכיר קולגות ועמיתים בארץ ובחו"ל, עימם אני עדיין בקשר מקצועי-אקדמי וחברי.
כיום (2018) אני לקראת סיום לימודי הדוקטורט שלי, באוניברסיטת בן גוריון.

לחזרה לעמוד תואר שני במינהל עסקים >
לחזרה לעמוד התכנית המחקרים - עם תזה >