Brand in a Box: מהיסודות לפרקטיקה
"אנחנו פוגשים את הסטודנטים והסטודנטיות בשנה השלישית, אחרי שנתיים שבהן הם רכשו את היסודות ורגע לפני השנה הרביעית והאחרונה של התואר", אומר גולן, "המטרה של הסטודיו להמחיש להם כיצד הם יכולים לעשות שימוש בכל הכלים שרכשו מעולמות העיצוב והתקשורת החזותית".
במהלך הסטודיו, הנפרס על פני סמסטר אחד, מוצג בפני הסטודנטים מותג בינלאומי, ועליהם למעשה להפוך למשרד הקריאיטיב של אותו המותג ולעצב עבורו מהלך שיווקי רחב הכולל השקה של מוצר חדש כשהוא עטוף בחוויה מרחבית.
הסטודנטיות והסטודנטים בתואר ראשון בעיצוב במסלול תקשורת חזותית במרחבי הפנים מתכננים את הנראות של המוצר, את השפה הקריאטיבית, מעצבים עבורו מתחם פופ ומלווים את ההשקה שלו בפרסומת.
"בתוך 13 שבועות כל אחד מהסטודנטים והסטודנטיות מתמודד עם פרויקט שמביא לידי ביטוי את מגוון הכלים שהם רכשו עד לאותה נקודה", אומר גולן, "הסטודיו מדגים להם מה היכולות שלהם, ומאפשר להם לבצע קפיצה משמעותית, שמביאה איתה בשלות שחשובה מאוד לשנה הרביעית, שבה הם מתמודדים עם פרויקט הגמר שלהם".