דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

עיצוב אירועי תרבות: להפוך את ה-Look and feel למוחשי

תעצב לי ביאנלה: איך מייצרים חוויית משתמש ייחודית לאירועי תרבות? קורס עיצוב אירועי תרבות, הנלמד במסגרת התואר ראשון בעיצוב פנים במסלול תקשורת חזותית במרחבי פנים, מקנה לסטודנטים ולסטודנטיות את הכלים לעיצוב הזהות החזותית של אירועים ציבוריים גדולים – פסטיבלים, תערוכות, ביאנלות, אירועי מוזיקה וחוויות דיגיטליות.

המעצבת מיכל קסטיאל, המרצה בקורס, מסבירה כי הסטודנטים והסטודנטיות לומדים במהלכו כיצד לתרגם את ה- Look and feel של האירוע  התרבותי לחוויה הוליסטית עבור הקהל. "הסטודנטים מתמודדים בקורס עם חשיבה על האירוע מתחילתו ועד סופו".

איך גורמים לקהל להרגיש, להתחבר, לזכור – ואפילו לשתף? בקורס עוסקים הסטודנטים במכלול האלמנטים הקשורים בעיצוב אירועים: פיתוח השפה העיצובית, נראות המרחב עצמו (הדוכנים, הבמה ועוד), ערכי המותג והביטוי שלהם על מוצרים שונים שמלווים את האירוע וגם הפרסום שמלווה אותו בדיגיטל.

המטרה, היא אומרת, לגרום לסטודנטים להיות מסוגלים לעצב חווית משתמש שלמה שתוביל את הקהל לתוך האירוע ותבדל אותו מאירועי תרבות אחרים. הקורס כולל התנסות מעשית של הסטודנטים והסטודנטיות בעיצוב תערוכת הבוגרים של התואר.

"זה קורס שהופך אותם למעצבים בין תחומיים בעלי הבנה מעמיקה בעולמות של עיצוב, תקשורת חזותית ודיגיטל. הוא הופך אותם למי שמסוגלים לתת ללקוחות מענה שלם וורסטילי, למעצבים שהם ONE STOP DESIGNERS", מסכמת קסטיאל.


המעצבת מיכל קסטיאל