דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

תפקידים בעולם שיווק, פרסום ותקשורת - שנה"ל תשפ"ה

User בהנחיית: דקלה בר אילן

מה עושה תקציבאי ולאן הוא יכול להתפתח? מה תחומי האחריות של מנהל מותג? מה ההגדרה של מנהל יחסי ציבור? אם אתם מעוניינים להתחיל את הדרך המקצועית שלכם בענף הפרסום, שיווק והתקשורת, זה הזמן להכיר את מגוון התפקידים האפשריים ולעשות לכם סדר.

רבים וטובים מאתנו מעוניינים בקריירה בענף הפרסום, שיווק, דיגיטל ותקשורת. עולם זה הוא עולם מרתק: הוא דינמי, מתפתח במהרה, לא מפסיק להתחדש ולהפתיע, וכן מדובר בהזדמנות מעולה לקריירה ארוכת שנים ומוצלחת.

ההרצאה תיתן מענה ליתרונות / חסרונות שלעבוד כנותני שירות (משרדי פרסום, ייעוץ, טכנולוגיה וכו) כעובדי "צד לקוח" (ארגונים) או כעצמאיים. נענה על איזה סוג של כישורים מצריך כל תפקיד, מה המסלולי הקריירה האפשריים ועוד.

היקף הסדנה

מפגש אחד של שעה וחצי

הסדנה מיועדת

• סטודנטים למנע"ס עם התמחות בשיווק
• סטודנטים לתקשורת
• סטודנטים למנע"ס לימודי ערב
• אופציונלי לכלל הסטודנטים