מה עכשיו? תפקידים בתחום התוכן, פרסום, שיווק, דיגיטל ומדיה
בהנחיית: אור קוריצ'ונר
משך הסדנה: הסדנה התקיימה. מועד חדש יפורסם בהמשך
מה נלמד?
בריף תכנים: מידע על התפקידים, ההבדל ביניהם, למי מתאים, מהיכן צומחים, לאן ממשיכים, ואיך אפשר להתקדם.
מה רוצים לעשות: אסטרטגיה, פרסום, עבודה רוחבית על "הכל", התמחות בדיגיטל/ תוכן/ מדיה ועוד.
למי מתאים מה: מי אוהב לעבוד עם אנשים (לקוחות), למי יותר מתאים עבודה עצמאית ושליחת תוצרים.
נדבר על 2 זירות עבודה עיקריות: צד ספק/ נותני שירות וצד לקוח.
צד ספק- כל התפקידים במשרדי פרסום, יח"צ, מיתוג, סוכנויות דיגיטל, מדיה, משפיענים.
צד לקוח- ניהול מותג/ תיאום שיווק (ג'וניור), ניהול תחום, ניהול שיווק, סמנכ"לות.
מעבר רוחבי על ארגונים שונים.
נתאים את ההצגה שתהיה מאוד פרקטית דרך שאלות מכוונות: מה מעניין אותך + איך אוהב לעבוד = מאיפה כדאי להתחיל ולאן אפשר להתקדם.
חשיבה קדימה: מה התפקיד הבא שלי, מה צריך לעבור כדי להיות שם, דרישות סף.
על המנחה
אור קוריצ'ונר היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת של המכללה, מנהלת קטגוריה במערך המכירות של משכל ומוגז צבעוני, קבוצת CBC ישראל - החברה המרכזית למשקאות
היקף הסדנה
מפגש אחד במשך שעה וחצי.
הסדנה מיועדת
לסטודנטים וסטודנטיות לתקשורת.