דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

למה כדאי ללמוד פרסום ושיווק דיגיטלי במכללה למינהל?

ענף הפרסום העולמי מגלגל מדי שנה יותר מחצי טריליון דולר והוא נחשב לאחד השווקים היצירתיים והמסעירים בעולם. לרשות אנשי ונשות הפרסום והשיווק עומדות הרבה פלטפורמות טכנולוגיות ושיטות להעברת המסרים, ולכן הם צריכים להכיר ולשלוט בכולן.

תוכנית התואר הראשון בתקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק דיגיטלי מקנה שלל מיומנויות וכלים לבנייה וניהול של מותגים מצליחים בעולם תחרותי, ביניהם חשיבה אנליטית, חשיבה יצירתית, למידה אקטיבית, פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית ויזמות.

במסגרת הלימודים עוברים הסטודנטים והסטודנטיות סדנאות מעשיות בהיקף כולל של מאות שעות בהן הם מתמחים ומתנסים בכלי המחשבה והפעולה העיקריים בעולם הפרסום והשיווק, המוצגים בפניהם על ידי בכירי תעשיית הפרסום והשיווק הישראלית. הם לומדים להכיר את עקרונות החשיבה הקריאטיבית, את תהליכי יצירת קמפיינים ואף מתנסים בהם. הם נחשפים למונחים, כלים ופרקטיקות מתחומי הדיגיטל השונים ולומדים להכיר ולשלוט במגוון מכשירי הפרסום של הפלטפורמות הדיגיטליות הגדולות בעולם כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד.

ההתמחות כוללת חטיבה בלימודי ניהול המספקת לסטודנטים ולסטודנטיות את התשתית המקצועית שתאפשר להם להשתלב בתפקידי ניהול בעולמות הפרסום והשיווק ואף להקים ולנהל עסקים עצמאיים.

חיבור עם התעשייה 

-סגל המרצים והמרצות של בית הספר מורכב מבכירי תעשיית התקשורת בתחומי הפרסום, השיווק, יחסי הציבור והדיגיטל.

-ההתמחות כוללות סדנאות המועברות בשיתוף עם חברות מובילות המלוות על ידי בכירים באותן החברות והמתנהלות במשרדיהן.

-במהלך הלימודים הסטודנטים והסטודנטיות משתתפים בהאקתונים בהם הם מתמודדים עם אתגרים אמיתיים של מותגים מובילים במשק הישראלי.

-הסטודנטים לוקחים חלק ב"התנסות מעשית" בארגוני התקשורת הגדולים והמובילים בישראל, המאפשרת להם ליצור קשרים ולהעמיק את ניסיונם המקצועי עוד במהלך התואר.

-בשנה האחרונה ללימודים מתנסים הסטודנטים והסטודנטיות בעבודה על פרויקט גמר מול לקוחות אמיתיים. הפרויקטים, שנעשים תוך ליווי מקצועי ואקדמי צמוד, נשפטים על ידי אנשי מקצוע, והתוצרים שלהם נכנסים לתיקי העבודות של הסטודנטים.


מה תוכלו לעשות בסיום התואר?

יותר מ-7,500 הבוגרים והבוגרות שלנו התברגו בעשורים האחרונים במגוון רחב של תפקידים בעולמות השיווק והפרסום: מנכ"לים של חברות פרסום, תפקידים בכירים בתחום השיווק, יזמים בתחום הדיגיטל, דוברים של פוליטיקאים ואף נשיאי המדינה ועוד.

תנאי קבלה

מסלול בגרות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה*.

מסלול בגרות ופסיכומטרי: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד.
או: ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד.

תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים: זכאות לתואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל.


מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למכינות).
קבלה בתנאים מקלים – מתווה חרבות ברזל: לפרטים נוספים לחצו כאן>>

קבלה חריגה: בהתאם להנחיות מל"ג, היחידה שומרת לעצמה את הזכות לדון במועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה, במסגרת קבלה חריגה במגבלה של עד 10% ממכסת המתקבלים.

*מועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל בציון 85 – 89.4 עשויים להידרש לעמוד בתנאים מסוימים שייקבעו על ידי היחידה האקדמית.

תוכנית לימודים לדוגמה
Arrow Left Arrow Down קורסי תקשורת ותשתית
פסיכולוגיה אישית וחברתית
מבוא לתק'חלק א':תאוריות ומודלים בתקשורת
תולדות הרעיונות במערב
יסודות החשיבה החברתית
קריאה וכתיבה אקדמית א'
מבוא לתקשורת פוליטית
שיבוש טכנולוגי בעידן דיגיטלי
תקשורת אינטרנטית והשפעותיה החברת' והפול'
סוגיות בתקשורת שכנועית
אוריינות בינה מלאכותית
Arrow Left Arrow Down קורסי ניהול
מבוא לרטוריקה ושפת גוף
יסודות השיווק
סטטיסטיקה למנהלים
Arrow Left Arrow Down התמחות
מה הסטורי שלך? עלילות ומיתוסים במדיה
כלים מתקדמים בתקשורת שיווקית
יסודות הפרסום
יחסי ציבור, דוברות וכתיבה שיווקית
ניהול מותג יצירתי
ניהול סושיאל
Arrow Left Arrow Down קורסי תקשורת ותשתית
Arrow Left Arrow Down מבוא לתק' חלק ב': מוסדות התקשורת בישראל

תנאי קדם: מבוא לתק' חלק א': תאוריות ומודלים בתקשורת

Arrow Left Arrow Down קריאה וכתיבה אקדמית ב'

תנאי קדם: קריאה וכתיבה אקדמית א'

מסעות במדיה חכמה: בינה מלאכותית בפעולה
לשון חברה ותרבות
שפה חזותית ואסתטיקה
סוגיות במדיה חברתית
אקטיביזם תקשורתי ושינוי חברתי
Arrow Left Arrow Down קורסי ניהול
התנהגות צרכנים
שיטות מחקר
Excel
עקרונות היזמות
Arrow Left Arrow Down התמחות
דוברות שכנוע ועיצוב תודעה
חשיבה אסטרטגית ותכנון הפרסום
פרסום דיגיטלי ומדיה
רעיונאות
קידום ממומן בגוגל ופייסבוק
Arrow Left Arrow Down קורסי תקשורת ותשתית
אנגלית לתקשורת
האקולוגיה של המדיה
עידן הממים: תרבות וזהות במרחב הדיגיטלי
יש לך מושג? תרבות ותקשורת בישראל
Arrow Left Arrow Down קורסי ניהול
מבוא לכלכלה למנהלים
מסך הכסף: הכלכלה הפוליטית של התקשורת
זכויות יוצרים וקנין רוחני
מימון וניתוח פיננסי למנהלים
מבוא להתנהגות ארגונית
Arrow Left Arrow Down פרויקט גמר
פיתוח סדרות דרמה
יזמות
פרסום חברתי
פרסום מסחרי
דוקו ואקטואליה
ניהול נכסים דיגיטליים
  • כל השיעורים בשנה א' הינם חובה.
  • סטודנט לא יוכל להתחיל לימודי שנה ב' אם לא סיים את כל חובותין משנה א' ו/או בקורסי האנגלית כפי שצויין במכתב הקבלה ללימודים.
  • בית הספר שומר לעצמו את הזכות להכניס שינויים בתכנית הלימודים על פי צרכיו.
  • *ועדת ההוראה רשאית להחליט על שינויים בתוכנית הלימודים ובדרישות הקדם לקורסים.

AI בתואר ראשון בתקשורת וניהול

  • תואר ראשון בתקשורת

    במהלך התואר תעשו שימוש בכלי AI כגון: צ'אט GPT MIDJOURNY, SlidesAI, Looka ותסתייעו בהם לצורך יצירת סרטונים, כתיבה, פיתוח פורמט, הפקה, פרסום ועוד. כמו כן, תקחו חלק בפרוייקטי הגמר שבהם מושם דגש על יזמות דיגיטלית.
  • חדרי עריכה

    חדרי עריכה וציוד וידאו מתקדם.
  • אולפנים

    אולפני וידאו לשימוש הסטודנטים והמרצים.

רוצה לדעת עוד?

בית הספר לתקשורת מאמין שחיבור נכון עם תעשיית התקשורת לא מגיע בתום הלימודים אלא תוך כדי הלימודים. סגל המרצים של בית הספר מורכב מבכירי תעשיית התקשורת בתחומי הפרסום, השיווק, יחסי הציבור, הדיגיטל והם אלו שמלמדים את הסדנאות ומדי שנה מועברות מספר סדנאות בשיתוף פעולה הדוק עם חברות מובילות. סדנאות אלו מתקיימות במשרדיהן והמנהלים הבכירים שלהן מלווים את הסטודנטים לאורך הסמסטר. במהלך הלימודים הסטודנטים משתתפים בתחרויות מהירות, האקתונים, בהן הם מתמודדים עם אתגרים אמיתיים של המותגים הגדולים תוך שהם נדרשים להציג קמפיינים ותכניות מדיה אסטרטגיות. בנוסף, הסטודנטים לוקחים חלק ב"התנסות מעשית" בארגוני התקשורת הגדולים והמובילים בישראל. בשנה האחרונה ללימודים, נפגשים כל הסטודנטים בפרויקט הגמר עליו הם עובדים בצוותים המורכבים מסטודנטים שונים בעלי מיומנויות שונות מול לקוחות אמיתיים. התוצרים של פרויקט הגמר נכנסים לתיק העבודות של הסטודנטים שנצבר במשך שלוש שנים של עבודה יצירתית, מאתגרת ומרתקת.
אנו מאמינים כי כל סטודנט צריך לצבור ניסיון ו"תיק עבודות" כבר במהלך הלימודים ובכך ליצור יתרון תחרותי כאשר הוא נכנס לשוק העבודה. ניסיון זה נצבר באמצעות הסדנאות המעשיות הרבות המועברות בבית הספר, שחלקן מתקיים בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתעשייה. מטלות הגמר בסדנאות אלו מניבות תוצרים הנכנסים היישר לתיק העבודות שלכם בתום הלימודים.

בין הסדנאות אליהן נחשפים הסטודנטים במהלך הלימודים:

סדנת ניהול מותג יצירתי– זוהי הסדנה הראשונה והמשמעותית שאותה תחוו במהלך התואר. בסדנה זו תלמדו איך נולדים מותגים, כיצד בונים אסטרטגיה למותג וכיצד מספרים סיפור תקשורתי מעניין לחברות ולמותגים.

סדנת יח"צ- בסדנה זו תכירו את עולם יחסי הציבור והדוברות. תלמדו כיצד לנהל משברים תקשורתיים, תעשו היכרות עם מגוון הכלים והממשקים עמם עובד איש יחסי הציבור. תלמדו כיצד להכניס ידיעות לעיתונות ולייצר כותרות עבור החברה או המותג שלכם.

סדנת פרסום דיגיטלי ומדיה- טרגוט, אינטראקציה, אנגייג'מנט, פרסונליזציה, רימרקטינג, תוכן גולשים, משפיענים, פרסום מבוסס מיקום, מציאות רבודה, אחוז הקלקה- אילו רק חלק מהמונחים והתהליכים אשר משרתים את אנשי השיווק והפרסום הדיגיטלי בתכנון ויישום קמפיין אונליין אפקטיבי. בסדנה זו תחשפו למגמות, לעקרונות ולמאפיינים הייחודיים של השיווק הדיגיטלי הצומח מידי שנה.

סדנת ניהול רשתות חברתיות– עולם הרשתות החברתיות הפך להיות משמעותי ביותר בחיי היומיום שלנו, גם חברות ומותגים מנסים למקסם את הנוכחות שלהם ברשתות ולייצר תוכן רלוונטי ומעניין, על מנת למשוך את הגולשים. בסדנה זו תתנסו ביצירת תוכן שיווקי ברשתות החברתיות, תוך התאמה למטרות השיווק ולקהלי היעד.

 

אלו רק חלק מן הסדנאות המעשיות המחכות לכם בלימודים. בנוסף ילמדו סדנאות באסטרטגיה, קריאייטיב, כלים דיגיטלים מתקדמים ועוד.

ייחודה של תכנית הלימודים שלנו היא בכך שהיא פותחת אפשרויות תעסוקה רבות.
בכל חברה, קטנה כגדולה, ישנה מחלקת שיווק ותקשורת שיווקית בה מפתחים מהלכי תקשורת עבור המותג ויש לנו בוגרים רבים בתפקידי ניהול מותג וניהול שיווק בחברות המובילות במשק. בנוסף, בוגרי בית הספר לתקשורת ממלאים מגוון עצום של תפקידים בארגוני תקשורת הפועלים בתחומים שונים. כך לדוגמה, הסטודנטים משתלבים במשרדי פרסום מסורתיים וחדשים בתחומים השונים (דיגיטל, אסטרטגיה, קריאיטיב, ניהול מותג, תקציבאות ועוד), במשרדי יחסי ציבור, בערוצי טלוויזיה, בחברות הפקה, בעיתונים מודפסים ומקוונים, בחברות דיגיטל ועוד. אפשר למצוא את הבוגרים שלנו מנהלים חברות ענק, משמשים כעיתונאים חוקרים בטלוויזיה, מנחי תכניות בידור, יזמים של חברות סטארט-אפ מצליחות ועוד. במובן הזה, בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא "פותח הדלתות" האולטימטיבי למגוון נרחב ומגוון של קריירות אפשריות בתחום הדיגיטל, התקשורת והניהול.
אנחנו מאמינים שלקריירה צריך לדאוג כבר במהלך הלימודים ואין דרך טובה יותר להתחיל מאשר לעבוד בארגון תקשורת. משום כך, הוקם בבית הספר "מדור התנסות מעשית" שכל תפקידו הוא לחבר סטודנטים לארגוני תקשורת, מהקטנים ועד הגדולים ביותר בישראל, בהם הסטודנטים מועסקים במסגרת "התנסות מעשית" שהיקפה 100 שעות. מהניסיון שלנו, חלק לא מבוטל מאותם ארגונים שוכר את הסטודנטים בסוף ההתנסות המעשית כעובדים מן המניין.

למה ללמוד אצלנו?

בית הספר לתקשורת הוא הראשון שהעניק תואר בתקשורת בישראל, ונחשב למוביל בתחום זה בארץ
רבים מאלפי הבוגרים והבוגרות שלנו השתלבו לאורך השנים במגוון תפקידים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטלי
ההתמחות מעניקה מגוון של כלים המספקים הבנה רחבה ומעמיקה של עולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל, תוך הזדמנויות רבות להתנסויות מעשיות במסגרת סדנאות, האקתונים, פרויקט גמר ועוד
במסגרת ההתמחות לומדים הסטודנטים לשלוט במגוון מכשירי הפרסום של הפלטפורמות הדיגיטליות הגדולות בעולם. כמו כן היא כוללת חטיבה בלימודי ניהול, המספקת ללומדים כלים פרקטיים חשובים

כל המידע שצריך לדעת על תואר בתקשורת

כניסה לבלוג