דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

שיווק ודיגיטל

במסגרת תואר שני במנהל עסקים .M.B.A

אודות התכנית

.M.B.A - התמחות בשיווק ודיגיטל

התמורות והשינויים בעולם העסקי מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית אותה אנו חווים בכל תחומי החיים. הטכנולוגיה מחייבת בחדשנות מתמדת ומזמנת סינרגיה בין הדיספלינות השונות.
 

הפקולטה למנהל עסקים מציעה התמחות המשלבת חשיבה שיווק אסטרטגית למיומנויות טכנולוגיות דיגיטליות. ההתמחות מקנה מיומנויות בתחום החשיבה ההמצאתית, הדיגיטל והחדשנות. התמחות זו, הנלמדת במסגרת לימודי התואר השני במנהל עסקים מעניקה לסטודנטיות ולסטודנטים אפשרות לממש את הפוטנציאל האישי, התעסוקתי והאקדמי מהאינטגרציה בין תחומים אלו. 

השיווק, שהיה בעבר אחד מתחומי הפעילות בארגון, הפך למרכזי ולתחום המתווה את האסטרטגיה העסקית של ארגונים. המהפכה המקוונת, בכלל זו של הבינה המלאכותית, היא בליבת החשיבה של ארגונים ומנחה אותנו גם בהכשרת המוסמכים. התכנית שמה דגש על מגוון תחומים המצויים היום בקדמת השיח בתעשייה ובוחנת אותם מזווית עדכנית ויישומית. חדשנות, קמעונאות, פרסום, חוויית לקוח ועוד נבחנים לעומק גם מהפריזמה שמציעה הבינה המלאכותית.


ההתמחות מתמקדת בחמישה תחומים מרכזיים:

אסטרטגיה וחדשנות - מודלים אסטרטגיים לצד כלים עדכניים דוגמת Design Thinking.
דיגיטל, בינה מלאכותית ומיומנויות מחקר עיסקי / רישתי - השינויים הטכנולוגיים והשפעתם על הפירמות, התנהגות הצרכן, שרשרת ההפצה, עולם השיווק, הפרסום, המכירות ועוד.
קמעונאות - עולמות הסחר והקמעונאות הם מהמובילים את תהליכי השינוי של העולם המסחרי. הסחר האלקטרוני, קהילות מסחריות והדרישה לפעילות מרובת ערוצים נבחנים לעומק.
גישות מתקדמות ופוסט מודרניות - רשתות חברתיות, גיוס המונים, כלכלה חדשה ושאר הרכיבים המשרטטים את המחר והבועטים בעולם הישן.
חשיבה יצירתית ויזמית - אנשי השיווק שמתמודדים מידי יום עם הצורך להתאים את עצמם לשינויים לקהלים ולאתגרים מסחריים פוגשים במסגרת ההתמחות כלים יישומים והתנסות מעשית בתחומים אלו


משך התכנית - 3 סמסטרים.

*ההתמחות אינה מצויינת בתעודת התואר.

מידע חשוב

  • מתי מתחילים
    03.11.24
  • יום ג' (בזום) + יום ו' (פרונטלי בקמפוס)
  • •תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 80 ומעלה.
    •רו''ח/עורכי דין - תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 75 ומעלה.
    •בוגרי תואר ראשון בתחום הכמותי ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 76 ומעלה.
    •זכאות לתואר שני ומעלה ממוסד אקדמי המוכר בישראל.

    ** מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יגישו מועמדות שתישקל על-ידי ועדת הקבלה בפקולטה.

מדווחים מהשטח

  • עוד זווית

    פלטפורמה שבה סטודנטיות וסטודנטים מראיינים סטודנטים ואנשי סגל ומאירים זוויות פחות מוכרות שלהם. הם נהנים מהכשרה באומנות הריאיון, בד בבד עם חשיפה אישית נרחבת.
  • זיק יחידה לחדשנות

    במחלקה לשיווק פועלת יחידה לחדשנות. השיווק עומד בחזית החדשנות המסחרית, וביחידה זו מתבצעים האקתונים מקצועיים עם מגוון חברות מסחריות. היחידה מכשירה את הסטודנטיות והסטודנטים בשיטות מתקדמות בתחום החשיבה ההמצאתית, Design Thinking ,SIT ועוד. כך מעניקה להם כלים מתקדמים ויישומיים לשוק העבודה.

למה ללמוד אצלנו?

סגל מרצים בכיר ומומחה במגוון תחומים - קמעונאות, פרסום, מדיה דיגיטלית, חכמת ההמונים ועוד
קשר הדוק עם התעשייה, המתבטא בין היתר בהרצאות אורח של אנשי ניהול מובילים בתחום השיווק והפרסום
לימודי מודלים אסטרטגיים לצד כלים עדכניים דוגמת Google sprint ו- Design Thinking
שילוב בתפקידים מבוקשים בשוק העבודה, בתחומים דוגמת פרסום, מחקר, מיתוג, דיגיטל, Automation וכמובן (בעיקר) אצל החברות עצמן

רוצים לקרוא עוד על ההתמחות בשיווק ואסטרטגיה

כניסה לבלוג