דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

מצטיינים מהיום הראשון ללימודים | חשבונאות

מועדון המצטיינים של בית הספר לחשבונאות מאתר את המועמדים עוד בשלב הקבלה לתואר, וההשתייכות אליו כוללת מגוון רחב של פעילויות העשרה

להשתייכות למועדוני מצטיינים באקדמיה יש יתרונות רבים: סטודנטים מצטיינים מקבלים יותר פניות ממעסיקים, ונהנים ממגוון רחב של פעילויות העשרה הנלוות לתואר.

בבית הספר לחשבונאות של המכללה למינהל מאתרים את הסטודנטים המצטיינים עוד בשלב הקבלה ללימודים, והם נבחרים על סמך ציוני הפסיכומטרי והבגרות שלהם. בית הספר לחשבונאות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, הוא בית הספר הגדול ביותר ללימוד חשבונאות בישראל, והוא קולט מאות סטודנטים בשנה.

לדברי דיקאן בית הספר, רו"ח ועו"ד אלי אור, המועדון מונה כ-70 סטודנטים כאשר בכל שנתון מצטרפים אליו כ-25 סטודנטים נוספים. "הסטודנטים המצטיינים מקבלים מלגות, כאשר חלקן מכסות את כל שכר הלימוד. הזכאות המתמשכת למלגות אלו תלויה בהישגיהם ונבחנת כל שנה" הוא מסביר.

העשרה ותרומה לקהילה

ההשתייכות לקבוצת האיכות המצומצמת הזו כוללת יתרונות רבים: לצד המלגות, הסטודנטים המצטיינים נהנים ממגוון רחב של פעילויות העשרה, המתקיימות בנוסף לשיעורים הרגילים. כך, הם נחשפים להרצאות אורח של בכירי התעשייה, דוגמת מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, שותפים בכירים בפירמות רואי חשבון מובילות, בכירים ברשות המיסים ועוד.

כמו כן משתתפים הסטודנטים המצטיינים בסיורים מגוונים. בשנים קודמות, למשל, הם זכו לסיור בית הנשיא שכלל סדנאות העשרה, סיור בבית המשפט העליון ועוד. במקביל לפעילויות האלו, הם מעורבים בפעילויות שמטרתן תרומה לקהילה. מגוון הפעילויות בתחום זה הוא רב: בשנים קודמות השתתפו הסטודנטים באריזות מזון לנזקקים לפני החגים, פעילויות שונות בבתי אבות, וגם מתן שיעורי עזר לסטודנטים בבית הספר עצמו המתקשים בתחומים מסוימים. אחת מהפעילויות שנעשו במסגרת זו היתה גיוס של סטודנטים מצטיינים כעוזרים כלכליים לחברי כנסת, במסגרתה סייעו לקדם חקיקה כלכלית בנושאים שונים.

הצטיינות פותחת דלתות

במהלך שנה ג' לתואר, מתאפשר לסטודנטים המצטיינים להשתלב כחברי סגל במכללה למינהל. אור מציין כי הסטודנטים המצטיינים הם הבחירה הטבעית עבור בית הספר כאשר הוא מחפש לגייס עוזרי הוראה, מתרגלים ובודקי בחינות.

המועדון, הקיים כבר כעשור, מייצר בוגרים ההופכים למבוקשים ביותר בשוק העבודה. "ההשתייכות למועדון המצטיינים הופכת את הסטודנטים, באופן טבעי, לכאלו שמחוזרים על ידי הפירמות המובילות", מסכם אור.