דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

לימודי ערב

תואר ראשון במנהל עסקים

עובדים במשרה מלאה? חושבים לעבוד במשרה מלאה במהלך הלימודים או שאתם פשוט חדים יותר בחצי השני של היום? תכנית לימודי הערב במנהל עסקים מיועדת עבורכם

תכנית לימודי הערב במסגרת התואר הראשון במנהל עסקים, תוכננה כך שהיא מתאימה לאנשים המצויים במסלול קריירה ואינם יכולים להקדיש את עצמם ללימודי בוקר במתכונת מלאה. זו התכנית היחידה בישראל שאינה כוללת סמסטר קיץ, ומתפרסת על שני סמסטרים בלבד, למשך שלוש שנים. ככזו, היא מושכת אנשים בשלבים שונים בקריירה שלהם, בגילאים שונים, הרוצים לצבור ידע ניהולי, או להעמיק אותו, הן בהיבט האקדמי והן בהיבט המעשי.

מה בתכנית?

התכנית כוללת, לצד לימודי הליבה, חטיבות במימון ובשיווק.
במסגרת חטיבת השיווק תחשפו לקורסים בתחומים של חשיבה יצירתית; מכירות, חווית לקוח וסחר אלקטרוני; מבוא לטכנולוגיות בשיווק - Marketing automation ; Marketing touchpoints; התנהגות צרכנים ועוד.
חטיבת המימון כוללת קורסים בתחומים של חיסכון ארוך טווח; תורק ההשקעות בעידן המודרני; ניהול סיכונים פיננסיים; ניתוח חברות והערכות שווי; ניהול והשקעה באגרות חוב ועוד.

קורסים אלו נלווים לקורסים בתחומי הליבה של התואר, המותאמים לצרכי התעשייה, הכוללים קורסים חדשים ומרתקים ביניהם - העידן הרשתי ומגמות בעולם העסקי; השפעה, שכנוע ועמידה מול קהל; יישומי Data Analyst ועוד.

מה עושים עם זה?

בוגרי התכנית במנהל עסקים לימודי ערב יוצאים לשוק התעסוקה עם ידע מעמיק בתחומי המימון והשיווק ויכולים להשתלב במגוון רחב של תפקידים וחברות, או להמשיך להתקדם במסלול הקריירה שלהם בהצלחה הודות לכלים שרכשו בתכנית. כך, הבוגרות והבוגרים שלנו משתלבים בתחומי הבנקאות, ייעוץ השקעות, ניהול שיווק, ניהול מוצר, תפקידים שונים במשרדי פרסום ועוד.

למה אצלנו?

תכנית הערב שלנו מאפשרת לכם לנהל קריירה, לצד רכישת כלים תיאורטיים ומעשיים המסייעים לכם בתפקידיכם הנוכחיים ובאלו בהם תתברגו בעתיד. התכנית אינה כוללת סמסטר קיץ, וככזו היא שונה בנוף האקדמי הישראלי.

ההקפדה על שיתופי פעולה עם התעשייה, הבאים לידי ביטוי במגוון פרויקטים ובשילוב של בכירים מהתעשייה כמרצים בתכנית, היא חלק בלתי נפרד מהפקולטה שלנו, ומספקת ערך מוסף חשוב ללימודים.