דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

אירוע DESIGNLAB- עיצוב מלון הרלינגטון

13 סטודנטים מבית הספר לעיצוב וחדשנות מהתכנית לעיצוב פנים, משנים ג׳ ד׳ (חולקו לקבוצות עבודה -ובסה״כ 6 פרוייקטים), התבקשו לעצב מחדש את חדרי המלון והחלל הציבורי קרי אזור הלובי והבר.

התהליך כולו התנהל בליווי צמוד של בעלי סטודיו ׳רן ומוריס׳ (רן ינוב ומוריס אלגזי) שהיו אחראים על הפרוייקט ובשיתוף עם מעצב גיל דביר ראש התכנית לעיצוב פנים.

מלון הרלינגטון - בעל מבנה ייחודי - שוכן על שפת הים באחד מחופיה היפים של העיר אשקלון. במבנה המלון כ-220 חדרים מטיפוסים שונים, כמו כן, מסעדה, בריכה חיצונית, אולם ארועים, שטחים ציבוריים נרחבים וספא.

הסטודנטיות והסטודנטים פגשו את היזמים של המלון ואת מנכ״ל המלון ושמעו ממקור ראשון אודות התפקוד והחזון של המלון. לאחר שסיירו במתחמי המלון השונים ותיעדו היטב את המצב הקיים, החלו במלאכת העיצוב.

תחילה הם פיתחו קונספט עיצובי העונה לחזון עליו שמעו ומתוך הקונספט הגיעו לגישות עיצוביות שונות ומעניינות.

הסטודנטיות והסטודנטים התבקשו לעצב חדר טיפוסי מסוג קלאסיק, גודלו של החדר כ-20 מ״ר פלוס מרפסת מפנקת המשקיפה אל הים. בנוסף, הם התבקשו לעצב את אזור המבואה, הקבלה הלובי המשקיף לחצר ירוקה ומטופחת, כמו גם את אזור הבר והלאונג׳ הסמוך לו.

את הפרוייקטים הציגו הסטודנטיות והסטודנטים בפני היזמים, שבחרו פרוייקט אחד או שניים איתם רצו להמשיך לביצוע בפועל.

זהו שיתוף פעולה מדהים, נדיר מסוגו, שמזוהה עם חזון בית הספר, לשלב את הסטודנטיות והסטודנטים עם הפרקטיקה המעשית, מול יזמים ותעשייה כהזדמנות לניסיון ולחשיפה של הנעשה בעולמות התוכן בהם יתעסקו בעתיד כמעצבי פנים.