דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

רעות פלד

בוגרת לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מסיימת תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית באוניברסיטת תל אביב וממשיכה ללימודי דוקטורט

הבחירה בלימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נבעה מהעניין שלי בתחום המודע והתת מודע, ואיך התחום הזה מנהל אותנו בחיים.
בנוסף, קיבלתי השראה מאחותי שהיא עובדת סוציאלית קלינית, העובדת עם נפגעות תקיפה מינית, העושה עבודת קודש.

הבחירה בתכנית התואר הראשון בפסיכולוגיה של המכללה למינהל נבעה בהתחלה ממניע כלכלי - הייתה לי אפשרות לקבל מלגה מלאה.
מהר מאוד גיליתי את היתרונות הרבים של התכנית: זו היתה מסגרת מאוד מכילה ומאפשרת, כזו שסיפקה המון אפשרויות לשאול שאלות ולהתבטא. בנוסף, לאורך כל התכנית היה מענה מדהים מהסגל - מרצים ומתרגלים - שהיו זמינים לנו באופן שוטף. התכנית כולה נתנה לי סיפתח אקדמי מצוין, עזרה לי להבין מה זה אקדמיה ויצרה אצלי את הרצון להמשיך להתקדם בתחום הזה. הנגישות של המרצים והמסגרת האינטימית והמכילה גם עזרו לי לצבור ביטחון להמשך. העובדה שהלימודים ייצרו אצלי חוויה כל כך טובה, היא חלק בלתי נפרד מהבחירות שלי בהמשך הדרך.

אחרי התואר הראשון, אותו סיימתי ב-2019, עשיתי הפסקה קצרה במהלכה שימשתי כמתרגלת וכעוזרת הוראה בתכנית בקורסים שונים, ועבדתי עם המרצות ד"ר חנה בינוני וד"ר קרן שחר. במהלך התקופה הזו הבנתי שאני רוצה להמשיך ללמוד, רוצה להמשיך להרחיב את הידע ורוצה להמשיך לחקור.

בימים אלו אני מסיימת תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית עם התמקדות בחקר הזיכרון באוניברסיטת תל אביב, וממשיכה ללימודי דוקטורט שיעסקו גם הם בנושא הזיכרון, אף הם באוניברסיטת תל אביב.

מהתואר הראשון קיבלתי את הביטחון העצמי בכל הקשור ליכולות שלי בתחום האקדמי, הרגשתי שאני מקבלת פידבק שמקדם אותי. התואר הראשון במכללה נתן לי פתח לעולם מרתק, והנגיש לי אותו בצורה טובה - כזו שגרמה לי לרצות ולהמשיך להתעמק בו.

רעות הינה בוגרת לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מסיימת תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית באוניברסיטת תל אביב וממשיכה ללימודי דוקטורט. בימים אלו מסיימת תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית עם התמקדות בחקר ״זיכרון העבודה״ באוניברסיטת תל אביב , עובדת על פרסום מאמר בתחום וממשיכה ללימודי דוקטורט שיעסקו גם הם בנושא הזיכרון, אף הם באוניברסיטת תל אביב. בנוסף, רעות ממשיכה לעבוד עם מרצות החוג לפסיכולוגיה, מתרגלת את קורסי הסטטיסטיקה למיניהם ומלווה את הסמינר הקוגניטיבי מחקרי בשנה השלישית.