דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

לומדים אחרת

בפקולטה למנהל עסקים הסטודנטיות והסטודנטים זוכים לחוויה אקדמית שונה הכוללת מגוון שיתופי פעולה עם התעשייה וקונספט חדשני של למידה העושה שילוב בכלים טכנולוגיים אך לא מוותרת על המגע האישי

חלל למידה צבעוני ונעים בו הסטודנטיות והסטודנטים יכולים להיפגש וללמוד יחד, ואף להיפגש עם סגל ההוראה; אפשרות להיחשף למרבית החומר הלימודי באמצעות סיכומים שמעלים לרשת סטודנטים ועל ידי צפייה בהרצאות מצולמות המשולבות עם מפגשים פרונטליים; מפגשים בלתי פורמליים עם בכירי התעשייה - כל אלה הן רק חלק מחוויית הלמידה שמציע הפקולטה למנהל עסקים.

משלבים אונליין ואופליין

לפקולטה שלל פתרונות אקדמיים ללמידה היברדית, לרבות: שיעורים מקוונים, סילבוסים המותאמים ללמידה מרחוק, אפשרות לצפייה חוזרת בשיעורים, סיכומי שיעור על ידי אגודת הסטודנטים ואפשרות ליצירת קשר אישי עם מרצים ומתרגלים.
הפקולטה מיישמת שיטת לימוד המשלבת את נוחיות הלמידה מהבית עם הצורך במגע הישיר עם המרצים והחברים לכיתה: Reach–Out Teaching. השיטה מושתת על ההבנה כי למפגש פנים אל פנים יש יתרונות רבים, ותהליך למידה שמשלב יתרונות אלו עם יתרונות הלמידה מרחוק, הוא יעיל יותר עבור מרבית הלומדים.

אורנה גבע, מרצה בפקולטה למנהל עסקים מציינת כי בחלק מהקורסים מיושם תהליך שמטרתו שמירה על גמישות דרכי הלמידה מבלי לאבד את המגע האישי. "בחלק מהקורסים המבנה כולל הרצאות אונליין המשולבות עם הרצאות פרונטליות, לצד פורום אינטראקטיבי שמאפשר עשיית מטלות משותפות והעלאת שאלות".

כניסה חלקה לעולם האקדמי

לאורך כל התואר הראשון, אך בעיקר בתחילת הלימודים, הסטודנטיות והסטודנטים יכולים להיעזר במנטורים מטעם סגל ההוראה של הפקולטה. המנטורים תומכים בהם והופכים את השתלבותם בעולם האקדמי לקלה ולחלקה יותר.

חללי למידה משותפים

בפקולטה ישנו HUB למידה פעיל במיוחד. זהו מתחם צבעוני ופתוח בו יכולים הסטודנטיות והסטודנטים להיפגש לצרכים חברתיים או לימודיים. מתקיימות שם גם שעות הקבלה של חלק מהסגל האקדמי. לדברי גבע, שעות הקבלה הותאמו לצרכי הסטודנטים ונעשות בזמנים שנוחים להם. כמו כן, באותם חללים נערכים מרתונים לימודיים, עם סגל ההוראה, לקראת מבחנים. "זה נובע מהרצון שלנו להיות עבור הסטודנטים במקום ובזמן הנכון עבורם", היא מציינת.

משתלבים בתעשייה כבר מהיום הראשון

לפקולטה מגוון רחב של שיתופי פעולה עם התעשייה, אליהם הסטודנטיות והסטודנטים נחשפים החל מיומם הראשון ללימודים. הפקולטה מאמינה שהקשר לתעשייה הוא קריטי, הקשר חייב להיות הדוק כי אנחנו הם אלה שמספקים את הדור הבא של המנהלים.

לדוגמה: בניית קמפיינים שיווקיים עבור חברות במשק, פרקטיקום בחברות בתחום המימון ושוק ההון, פרויקטים בינלאומיים בשיתוף סטודנטים מאונברסיטאות בחו"ל, קורסים ייחודים ושיתופי פעולה עם מגוון רחב של גופים. עם השותפים נמנים נס טכנולוגיות, בנק לאומי, מייקרוספט, מגדל חברה לביטוח, חברת יוניליוור, אדידס, אקסלנס נשואה, סופר-פארם, נביעות ועוד רבים. כמו כן, הסטודנטיות והסטודנטים פוגשים בכירים בתעשייה במסגרת קורסים שונים, הרצאות ומפגשים בלתי פורמליים.

רגע לפני שיוצאים לשטח

במסגרת הלימודים, ולאחריהם, הסטודנטיות והסטודנטים נהנים מליווי צמוד של המרכז לפיתוח קריירה. עוד במהלך הלימודים הם יכולים להשתתף בקורס לניהול קריירה במסגרתו הם נפגשים עם בכירים בענף. הללו מציגים בפניהם את האופציות התעסוקתיות הפתוחות בפניהם בסיום התואר, את הדרכים להשתלב בכל אחת מהאפשרויות האלו, וגם מסבירים מה הם כמעסיקים מחפשים בעובדים אותם הם מגייסים. כמו כן הם מקבלים כלים פרקטיים ולומדים איך לחפש עבודה, איך להתנהל ברשתות החברתיות, איך לבנות את עצמם כמותג עוד בהיותם סטודנטים ואיך לכתוב קורות חיים.