דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

אלינה אבן

בוגרת לימודי פסיכולוגיה התקבלה לתואר שני במדעי המוח, אפשרות למסלול ישיר לדוקטורט
תמונה של אלינה אבן - בוגרת לימודי פסיכולוגיה | המסלול האקדמי המכללה למינהל

אתחיל בלומר שההחלטה שלי ללמוד במכללה לא היתה קלה כלכלית אך בהחלט היתה אחת ההחלטות הנכונות והטובות שעשיתי.
אני זוכרת שלראשונה פגשתי את נועה, וכבר שם הבנתי על הליווי המסור שהולך להיות לי במכללה. יש לי מספר חברות שלמדו במקביל אליי לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטאות השונות וללא ספק החוויה שלנו של הלימודים היתה שונה לחלוטין. ואני חייבת לציין ששלי בהחלט היתה הכי טובה. המעורבות שהיתה לי בלימודים היא היתה פשוט ברמה אחרת לגמרי וזה לא בגלל שאני תלמידה יותר טובה או יותר משקיעה מהן, אלא זה בגלל שידעו במכללה איך קוראים לי, זה בגלל שיכולתי לפנות לכל מרצה עם כל שאלה ואם לא הייתי נוכחת בשיעור זה היה מורגש.
חברות שלי למדו בקורסים של 300 סטודנטים בשיעור, אף מרצה לא ידע את שמן ובטח לא שם לב לחסרונן בשיעור.
הדבר המשמעותי ביותר שאני מרגישה שקיבלתי מהמכללה זה את תחושת השייכות, את התחושה הביתית שהדלתות תמיד פתוחות, יש תמיד למי לפנות.

הרגשתי לאורך כל הדרך השקעה ותמיכה וקשה לי להאמין שהייתי איפה שאני אם לא המכללה. התקבלתי היום לתואר שני בקוגניציה ומוח באוניברסיטת תל אביב, זה תואר שמתקבלים אליו רק 10 ואני התקבלתי! והעובדה שהתקבלתי היא בזכות ההכנה לראיון קבלה, לא ממרצה אחד אלא מ3!! בזכות ההמלצות המדהימות שהמרצים יכלו לרשום עליי כי הם באמת מכירים אותי! ובזכות זה שלאורך כל הדרך ובכל שלב עזרו לי ללמוד ולהתפתח.
במהלך התואר הראשון בפסיכולוגיה יצא לי לחקור נושאים מרתקים בסמינרים שלי ולהבין מה התחום שמושך אותי, היו לי קורסים מדהימים שחלקם גם לא נלמדים ברוב האוניברסיטאות כמו מדעי המוח למשל, היתה לי התנסות מעשית בבית החולים לבריאות הנפש בנס ציונה שהיתה חוויה מאתגרת ומדהימה שבזכות הליווי שקיבלתי מהמכללה הצלחתי לעבד אותה וללמוד ממנה המון.

אני ללא ספק יכולה להגיד שאני יוצאת מהתואר הזה עם המון כלים לחיים ולא רק כלים אקדמאיים, ויותר מהכול אני יוצאת עם המון חברים חדשים וסגל אקדמי רחב שאני יודעת שאני אוכל לפנות אליו בכל רגע ובכל בעיה והם יהיו שם ויעזרו לי והדלתות שלהם תמיד יהיו פתוחות וזאת הרגשה נפלאה!