דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

נועה נלרסה

סטודנטית שנה רביעית במסלול אל"צ

"התוכנית עוזרת לי לפתח את החשיבה"

נועה נלרסה, סטודנטית שנה רביעית במסלול אל״צ.

"אני רוצה לשתף שהמסלול העניק וממשיך להעניק לי ידע רחב במדעי המחשב. במהלך התואר רכשתי כלים,שאין לי ספק כי בהמשך
יעזרו לי מאוד למיונים לצבא ולעבודה בה אעסוק בעתיד. אחד הבונוסים הינו שמעבר לידע שהתואר מקנה לי הכרתי גם המון חברים חדשים.

הגעתי למסלול בעקבות אחי הגדול אשר עבר גם הוא את אותו מסלול וכעת הוא משרת ביחידה טכנולגית בצבא. שם הוא ממשש את היכולות והידע שצבר, רובן הגדול נרכשו מלימודיי התואר.

בהתחלה השילוב בין הלימודים באקדמיה לבין הלימודים בתיכון בהחלט מאתגר אך לא בלתי אפשרי. הפקולטה למדעי המחשב מספקת עבורינו, הסטודנטים, תמיכה וסיוע אשר מקלים על הלחץ: סדנאות, שעות תגבורים ותיחרגולים ובשנה א' יש לנו חונך או חונכת אשר מלווים אותנו.

אני שמחה שהכרתי מרצים כמו דר' אלי חלסצ'י, שדרך האהבה שלו למקצוע והידע הרב שלו , לימד אותי כי היכולת לרשום קוד ,אינה מספיקה דיה כדי להיות המתכנת הטוב. ויש הרבה מעבר לכך. כך גם, אחד המתרגלים שלי עמית אמר, גרם לי להבין דרך ההוראה שלו, שאהבה למקצוע הופכת אותו ליותר קל וכיף, וכמו הרוב המוחלט של המרצים שאיתם למדתי אשר נתנו לי כלים אמיתיים להצליח ולהרחיב את הידע שלי משמעותית.

כיום, אני משמשת כחונכת של סטודנטים במסלול אל"צ בשנה א', מלווה אותם ומעניקה להם תמיכה לכל שאלה ועניין ובעיקר נמצאת בשבילם בדרכם הראשונה באקדמיה.

לסיכום אני מצפה בהתרגשות לסיום התואר בגילי הצעיר- 18. אני ממש ממליצה על מסלול זה, על הבגרות ועל היתרונות הרבים שהוא מקנה".