דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

תומר קבולי

בוגר תכנית אל"צ

"אל"צ זה מותג - בצה"ל ובאזרחות"

תומר קבולי, בן 25, סיים את תכנית אל"צ של המכללה למינהל לפני כ-10 שנים. בתור נער צעיר, הוא החליט ללכת לכנס מיוחד בו הציגו את התכנית בפני מתעניינים, כדי לקבל עוד מידע. "לא הייתי בטוח שארצה ללכת לתכנית כי לא רציתי לוותר על חלקים מהילדות שלי", הוא אומר, "אבל האנשים שדיברו בכנס - בוגרים של התכנית - כל כך הרשימו אותי. הם דיברו על השירות הצבאי המשמעותי שעשו, על התפקידים המעניינים שהם ממלאים באזרחות, וגם על הרווחה הכלכלית הנלוות לכך. הבנתי שיש לתכנית הזה פוטנציאל אדיר מבחינתי, והבנתי שיכולה להיות לעשייה שלי, כבוגר של התכנית, אימפקט אדיר".

תומר אומר כי מדובר במסלול תובעני. "זה מסלול שדורש מהלומדים להשקיע, אין ספק. יש לו מחיר. חייבים להגיע לתכנית הזו כשמוכנים להשקיע הרבה שעות לימוד, להיות מסוגלים לעמוד בדרישות גבוהות. אבל זה לא אומר שהלומדים בה מוותרים על עיסוקי הפנאי שלהם. למדו איתי אנשים שהיו בלהקות שונות, בצופים, והמשיכו בעשייה הזו לאורך כל התכנית".

הייחוד של התכנית לדבריו היא בגיבוש שהיא מייצרת בין הלומדים. "במכללה למינהל שומרים על פורמט שמאוד נוח וקל לילדים. אלו לימודים בכיתה אחת מגובשת, בתיכון ובמכללה. היינו יחד בהצלחות ובקושי, ונוצר חיבור אדיר. עד היום אנחנו חברים מאוד טובים שמבלים ביחד, טסים לחו"ל יחד".

תומר השתחרר מהצבא לפני כשנה לאחר 5 שנות שירות בתחום הסייבר במשרד הביטחון, והיום הוא עובד בחברת מיקרוסופט בתחום הסייבר. "כבוגר התכנית אתה מאוד מבוקש בצבא. אל"צ זה מותג - בצה"ל ובאזרחות. הידע האקדמי-תיאורטי שרוכשים במהלך התכנית מאפשרת לבוגרים שלה להגיע לתפקידים טכנולוגיים מדהימים".