דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

הדור הבא של יוצרי הטלוויזיה בישראל

פורמטים שפיתחו סטודנטים מבית הספר לתקשורת הוצגו בפני בכירי קשת
פרויקט גמר | תואר בתקשורת | המסלול האקדמי המכללה למינהל
הדור הבא של יוצרי התוכן והטלוויזיה בישראל, סטודנטים מבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל, הציגו פורמטים לתכניות טלוויזיה בפני בכירי קשת וביניהם: יוסי אליאס ואייל אלקבץ, מנהלי תחום הבידור והריאליטי; הבמאי והעורך חגי לפיד; יוני גולן, מנהל תחום מחקר ועריכה בקשת ועדי גרטי מנהלת תחום אקטואליה ודוקו בקשת, זאת במסגרת קורס ייחודי בנושא "פיתוח פורמטים", המתקיים בשיתוף פעולה בין בית הספר לתקשורת במכללה למינהל והזכיינית "קשת", בניצוחה של המרצה ענבר שנהר ובליוויה של דנה דיין, מפיקת מחלקת פיתוח בקשת.
 
באירוע הוצגו שישה פורמטים שונים מעולם האקסטרים, ריאליטי ושעשועונים, ובסופו הוכרז הפורמט הזוכה: PlayAPP שיצרה הסטודנטית ליאת צילר, שעשועון אינטראקטיבי המחבר בין עולמות המובייל והטריוויה.
יוסי אליאס, ממנהלי תחום הבידור והריאליטי בקשת אמר לאחר הזכיה כי "פורמת ה-PlayAPP הינו פורמט חדשני ומחובר לתקופה ולטרנדים השולטים בה, קשת רואה בו פוטנציאל גדול ותיתן אור ירוק לפיתוח הפורמט"
 
ענבר שנהר, המעבירה את הסדנא, אמרה :"המהות האמיתית של סדנת פיתוח פורמטים היא ללמוד מהתעשיה ומארגון כמו "קשת" המתמחה בלהמציא את עצמו מחדש בעולם תוכן דינאמי המשתנה במהירות. ארגון, שבצד הצלחות גדולות ידע גם כשלונות, אבל לעולם אינו מוכן לוותר על עקרונות המפתח של התוכן – סקרנות וספקנות" .
 
ד"ר יובל דרור, דיקאן ביה"ס לתקשורת במכללה למינהל אמר לאחר האירוע : "בית הספר לתקשורת רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה עם התעשיה ובייחוד עם ענקית תוכן כמו "קשת", שאחראית לכמה מההצלחות הגדולות בישראל. בזכות שיתוף הפעולה עם קשת, זכו הסטודנטים להכיר מקרוב את תעשיית התוכן בישראל והשתמשו בכלים שניתנו להם על מנת לפתח פורמטים יצירתיים המתכתבים עם רוח התקופה."
 
במקום השני זכה פורמט "המבוך" של הסטודנטית ליעד סוויסה, המציג שעשועון אקסטרים הכולל מבוך שאליו ייכנסו ארבעה מתמודדים אשר יתחרו ביניהם במשימות אקסטרים.
 
במקום השלישי זכו שני פורמטים:
ארבעת האלמנטים של הסטודנטית איילת דן– שעשועון מתח-אקסטרים, המשלב בין שאלות טריוויה למשימות פיזיות לפי ארבעת האלמנטים של הטבע (אש,מים, אוויר, אדמה).
Escape room של הסטודנטים אלון סולוביי וענת מינולין– שעשועון המבוסס על טרנד משחקי ה- Escape room ובו שחקנים שונים מוכנסים לשמונה חדרים ומתמודדים במשימות קבוצתיות ואישיות כאשר האחרון ששורד זוכה בסכום הכסף שצברו כל המתמודדים.
לחזרה לעמוד תואר ראשון בתקשורת >>