דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות ביזמות וחדשנות

תואר שני במנהל עסקים

יזמות היא אופי, פעמים רבות אורח חיים אך גם תכונה נרכשת, אבל לעיתים גם תשוקה אדירה לא תמיד מספיקה

לימודי יזמות וחדשנות במסגרת לימודי תואר שני במנהל עסקים מיועדת לבעלי עסקים וחברות המעוניינים בהרחבת הידע היזמי שלהם, וכן למנהלים בדרג ביניים ובכיר.

ההתמחות הייחודית תאתגר את היכולות היצירתיות שלכם, תיתן לכם כלים להוביל מהלכים חדשניים בארגון שלכם, ותפסק לכם מגוון רחב של כלים והבנה מעמיקה של עולם העסקים והיזמות, תוך התמקצעות במגוון רחב של תחומים החיוניים לכל יזם.

מה בתכנית?

התכנית כוללת קורסים עדכניים ורלוונטיים, הדומים לאלו הנלמדים במוסדות המובילים בעולם.

חלק בלתי נפרד מההתמחות הם קורסים ייעודיים ביזמות וחדשנות המקנים כלים פרקטיים. כך תיחשפו בהתמחות לקורסים בגיוס הון סיכון, תתמקצעו בעולם ה-Big Data, תדונו באסטרטגיות חדשנות וקניין רוחני, ותתרגלו חשיבה יצירתית. הקורסים מועברים על ידי אנשי מקצוע בכירים ובשיתוף עם גורמים מובילים בתעשייה.

כמו כן כוללת ההתמחות חשיפה לשוק הבינלאומי, באמצעות שיתופי פעולה של המכללה עם מוסדות אקדמיים בחו"ל.

למה אצלנו?

התכנים בהתמחות ביזמות וחדשנות ייחודיים לתכנית התואר השני במנהל עסקים שלנו, ועוצבו בהתאם לצרכים העולים מהשוק. התכנים בהתמחות יסייעו לכם לפתח מיומנויות חיוניות להקמה והובלה של מיזמים, תוך התנסות מעשית במהלך הלימודים עצמם.

כמי שמובילים את תחום היזמות והחדשנות באקדמיה הישראלית, התכניות שלנו מושכות באופן טבעי מנהלים בדרג ביניים ובכיר, ומהוות עבורכם הזדמנות להרחיב במהלך הלימודים את רשת הקשרים שלכם תוך חשיפה לסטודנטים בעלי פרופיל דומה בהתמחויות האחרות, כמו גם למרצים מבכירי התעשייה המלווים את ההתמחות.