דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות במימון

תואר שני במנהל עסקים

מנהלים בתחילת הדרך, כאלו בדרגי הביניים, ומי שעוד רק מכוונים לשם - עבורכם מיועדת ההתמחות במימון במסגרת תכנית התואר השני במנהל עסקים

ההתמחות במימון תוכננה כך שהיא מספקת מענה לביקוש ההולך וגובר בשוק הישראלי והבינלאומי למנהלים בעלי ידע מימוני מעמיק. ההתמחות מספקת לכם, מנהלים בהווה ובעתיד, ערך מוסף שילווה אתכם לאורך הקריירה שלכם וייתן לכם כלים ניהוליים חיוניים, יכולת לקחת חלק בתהליכי קבלת החלטות, ולהבין את עולם המונחים הפיננסי הניהולי. 

מה בתכנית?

ההתמחות במימון במסגרת התואר השני במנהל עסקים היא תכנית המיועדת לבוגרי תואר אקדמי ראשון לפחות. הסטודנטים יעמיקו את הידע שלהם בתחום המימון, ישפרו את יכולות הניהול, יבינו את עולם הכספים וההשקעות הבנה מעמיקה ויגדילו את אפשרויות הקידום בענף שוק ההון. ההתמחות כוללת את כל קורסי הליבה של תכנית התואר השני במנהל עסקים, בתחומים מגוונים ביניהם: שיווק ואסטרטגיה, דיני עסקים, ניתוח דו"חות כספיים למנהלים, Big Data Analytics & Visualization ועוד. 

קורסי ההתמחות הם קורסים ייעודיים שנבחרו בקפידה, תוך התאמה לצרכי השוק, על מנת לספק את הכלים שיסייעו לכם להשתלב בתהליכי קבלת החלטות בארגונים בהם אתם עובדים, עם העמקה בעולמות במימון של המאה ה-21. כך, תספק לכם ההתמחות כלים המסייעים בהבנת הסביבה העסקית, אופן הפנייה למשקיעים, הכרת השווקים הפיננסיים בחו"ל וקשרי הגומלין ביניהם, כלים לביצוע אנליזות לחברות, עם התמקדות בענפים בהם יש מורכבות, ניהול רווחים וההיבטים המימוניים שלהם, העמקה בעולמות המטבעות מוצפנים ובלוקצ'יין, עולם הפינטק ועוד. 

למה אצלנו?

ההתמחות תעזור לכם להתמקצע בעולם המימון ותאפשר לכם לקחת חלק בתהליכי קבלת החלטות בארגונים בהם אתם עובדים כעת ובעתיד. התכנית, המתעדכנת באופן שוטף בהתאם למגמות המשתנות, להתפתחויות בתחום ולצרכי התעשייה, מספקת ללומדים בה כלים טכנולוגיים מתקדמים הנדרשים בעולם זה, מרחיבה את הידע בתחום ניהול סיכונים ויישומם, מימון בינלאומי והקשר בין השווקים הפיננסיים ועוד. 

שיתוף הפעולה רב השנים של המכללה עם התעשייה, הבא לידי ביטוי גם בהתמחות זו, הופך אותה לכזו המשלבת בהצלחה בין ידע מעשי לידע אקדמי. 

ועוד דבר - סגל המרצים המורכב מבכירים בתעשייה ומבעלי ניסון במחקר אקדמי בתחומי המימון והניהול הפיננסי, והבוגרים שלנו הממוקמים בתפקידי מפתח בתעשייה, הם רשת נטוורקינג רחבה ואיכותית.