דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

התמחות בזוגיות במסגרת לימודי תואר שני בלימודי משפחה

ההתמחות בזוגיות מציעה ללומדים בה העמקה והעשרה של ידע תיאורטי ויישומי בתחום זה. ההתמחות כוללת בתוכה קורסים סדנתיים הכוללים את סוגיות יחסי הכוח בין בני זוג, יחסי אמון, סודות, שקרים, לצד סדנא בייעוץ למיניות ואינטימיות, המהווים תשתית חשובה לזוגיות בריאה

הזוגיות מהווה חולייה משמעותית בתוך משפחות מסוגים שונים.זוגות בעולם המודרני מתמודדים עם לחצים ועומסים הולכים וגדלים. לצד קריירות תובעניות, גידול ילדים בעולם של שפע ושל דמוקרטיה, הזוגיות עלולה להידחק לקרן זווית. האתגר הזוגי – קשר חברי - רומנטי, המושתת על אמון ואינטימיות, נעשה קשה מאי פעם.

זוגות רבים מבקשים עזרה, ייעוץ והכוונה: איך בונים תקשורת טובה? איך מצליחים לשמור על אהבה? איך מנהלים הבדלים? איך רבים? איך שומרים על אינטימיות בתוך עולם עמוס כל כך? ועוד.

ההתמחות בזוגיות מציעה ללומדים בה העמקה והעשרה של ידע תיאורטי ויישומי בתחום זה. ההתמחות כוללת בתוכה שני קורסים הכוללים את סוגיות יחסי הכוח בין בני זוג, יחסי אמון, סודות, שקרים, לצד סדנא בייעוץ למיניות ואינטימיות, המהווים תשתית חשובה לזוגיות בריאה.

ד"ר דוד סגל, ראש התכנית ללימודי משפחה ופסיכולוג קליני מציין שמכלול המשימות של זוגות מייצרות מורכבות תפקודית המעמיסה אתגרים על הזוגיות. האתגר הוא לפתח את איכות הקשר הזוגי לנוכח האתגרים הרבים. ההתמחות בזוגיות מאפשרת הבנה מעמיקה, יחד עם פיתוח מיומנויות בסיסיות של אבחון המערכת הזוגית והתערבויות ראשוניות בה.